news-background
news-background

«ایتان هاک» در سریال Moon Knight مارول به «اسکار آیزک» ملحق شد

هاک زمانی گفته بود که فیلم‌های ابرقهرمانی بیش از حد ستایش می‌شوند و این یعنی «شوالیه ماه» باید پروژه‌ی قابل توجهی باشد.

 

«ایتان هاک» در «دنیای سینمایی مارول» نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که هاک در سریال «شوالیه ماه» (Moon Knight) مارول و دیزنی+ به «اسکار آیزک» پیوسته است. اضافه شدن این بازیگران، مقاومت دوستداران سینمای مستقل در برابر سریال را دشوار می‌سازد. علاوه بر این دو، «می کالاماوی» ستاره‌ی سریال «رمی» (Ramy) هم به سریال پیوسته و «محمد دیاب» مصری و «جاستین بنسون» و «آرون مورهد» کارگردانان «سینکرونیک» (Synchronic) بعضی از اپیزودهایش را کارگردانی می‌کنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیوستن هاک به «دنیای سینمایی مارول» با توجه به اظهارات بحث‌برانگیزش در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۱۸ کمی غافلگیرکننده است. او در مصاحبه با «فیلم استیج» از ژانر ابرقهرمانی ابراز بی‌علاقگی کرده و فیلم «لوگان» (Logan) را نمونه‌ی یک فیلم بیش از حد ستایش شده ذکر کرده بود.

هاک در آن زمان گفت: «حالا این مشکل را داریم که به ما می‌گویند «لوگان» یک فیلم عالی است. البته یک فیلم ابرقهرمانی عالی است. همچنان افرادی در آن مشارکت کرده‌اند که لباس‌های تنگ می‌پوشند و سلاح‌های آهنین در دست می‌گیرند. برسون و برگمان نمی‌شود اما به گونه‌ای در موردش حرف می‌زنند که گویی [در حد فیلم‌های این کارگردانان] است.»

هاک اضافه کرده بود: «به دیدن فیلم «لوگان» رفته بودم، زیرا همه می‌گفتند فیلمی بی‌نظیر است. اما نه، در واقع یک فیلم ابرقهرمانی معمولی است. تفاوتی میان این دو وجود دارد، با این حال صنعت سینما چنین فکر نمی‌کند. آن‌ها می‌خواهند به شما بقبولانند که فیلمی‌ فاخر است زیرا به پولش احتیاج دارند.»

با این حال، هاک در مصاحبه‌ی دیگری با «کلایدر» تأکید کرد که در مورد «پول در آمریکا و وسواسی که روی ثروت‌اندوزی وجود دارد» حرف می‌زده است. او اضافه کرد:‌ «فیلم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) «اسکات دریکسون» شگفت‌انگیز است، «شوالیه تاریکی» (Dark Knight) «کریستفر نولان»، «لوگان» منگولد، از این فیلم‌ها نام بردم زیرا فیلم‌های محبوب من هستند اما مردم فکر کردند که من آن‌ها را نقد می‌کنم. چیزی که سعی داشتم بگویم این است که ما به جامعه‌ای نیازمندیم که همه نوع فیلم در آن ساخته شود.»

هاک به تازگی در مینی‌سریال «پرنده خدای مهربان» (The Good Lord Bird) شبکه‌ی شوتایم ظاهر شده و فیلمبرداری «شمالی» (The Northman) به کارگردانی «رابرت اگرز» را به پایان رسانده است. هاک در این فیلم نقش یک شاه ایسلندی را در مقابل ملکه‌اش با بازی «نیکل کیدمن» بازی می‌کند. تابستان گذشته هم فیلم «تسلا» (Tesla) از او منتشر شد. انتظار می‌رود فیلمبرداری «شوالیه ماه» از ماه مارس در بوداپست آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید