news-background
news-background

اکران The King’s Man به تابستان ۲۰۲۱ موکول شد

با ادامه‌ی پاندمی ویروس کرونا، دیزنی اکران بعضی دیگر از عناوین سینمایی‌‌اش را به تعویق انداخت. این استودیو جمعه (۲۲ ژانویه) اعلام کرد که تمامی فیلم‌های تولید شده توسط سرچ‌لایت و قرن بیستم را به نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به این ترتیب فیلم «مرد شاه» (The King’s Man) از ۱۲ مارس به ۲۰ آگست موکول خواهد شد، در حالی که انیمیشن خانوادگی «ران به بیراهه می‌رود» (Ron's Gone Wrong) به جای ماه آوریل در تاریخ ۲۲ اکتبر روی پرده می‌رود. نسخه‌ی سینمایی «برگر باب» (Bob's Burgers) نیز که قرار بود ۹ آوریل اکران شود به کلی از تقویم حذف شده و در ماه‌های آینده تاریخ جدیدی برای آن اعلام خواهد شد.

پیش‌تر اعلام شده بود که چهار فیلم استودیوی سرچ‌لایت تاریخ اکران جدیدی پیدا کرده‌اند. فیلم ترسناک «خانه شب» (The Night House) با بازی «ربکا هال» به ۱۶ ژوئیه، «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye) با بازی «جسیکا چستین» در تاریخ ۲۴ سپتامبر، «انتلرز» (Antlers) به صورت محدود در تاریخ ۲۹ اکتبر و «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» به صورت محدود در تاریخ ۳ دسامبر اکران خواهند شد.

«مرد شاه» پیش از این تنها فیلم استودیویی باقی‌مانده بود که باید در ابتدای سال ۲۰۲۱ اکران می‌شد. در طول ۲۴ ساعت گذشته اکران بسیاری از فیلم‌ها از جمله «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) ام‌جی‌ام به اکتبر، و «موربیوس» (Morbius) و «سیندرلا» (Cinderella) سونی به تعویق افتاده بودند.

دیزنی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که «بیوه‌ سیاه» (Black Widow) با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «فلورنس پیو» را از ماه می به زمان دیگر می‌فرستد اما انتظار می‌رود که به زودی این تغییر رسماً گزارش شود.

فیلم «مرد شاه» به کارگردانی «متیو وان» سومین قسمت از چندگانه پس از «سرویس مخفی» (The Secret Service) و «حلقه‌ی طلایی» (The Golden Circle) است. داستان قسمت جدید که یک پیش‌درآمد است در اوایل قرن بیستم روی می‌دهد. «رالف فاینز»، «جایمون هونسو»، «جما آرترتون» و «دنیل برال» از جمله بازیگران این دنباله خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید