news-background
news-background

اولین تیزر فیلم Dune تنها در سالن‌های سینما پخش می‌شود

 

اولین تیزر فیلم «تل‌ماسه» پیش از اکران «تنت» و تنها در سالن‌های سینما پخش خواهد شد و در ماه سپتامبر به صورت دیجیتال عرضه می‌شود.

 

استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2020 با لینک مستقیم) چهارشنبه ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد، اما پیش از آن این تصاویر از فیلم علمی-تخیلی و حماسی «دنی ویلنوو»، ابتدا پیش از اکران فیلم «تنت»‌ (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) به کارگردانی «کریستفر نولان» در سالن‌های سینما به نماشی درمی‌آید. «تنت» از ۳۰ آگست (۹ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بازارهای جهانی و سپس از دوشنبه ۳۱ آگست در ایالات متحده به صورت محدود اکران خواهد شد. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انتشار تیزر «تل‌ماسه‌» تنها از طریق سالن‌های سینما استراتژی جدیدی برای برادران وارنر نیست. این استودیو نزدیک به یک سال قبل اولین تیزر «تنت» را پیش از اکران «هابز و شا» (دانلود فیلم Hobbs & Shaw با لینک مستقیم) تنها در سالن‌های سینما پخش کرده بود. آن تیزر یک دقیقه‌ای تنها تصاویری از «جان دیوید واشینگتن» را در نقش اول فیلم به نمایش می‌گذاشت و ماه‌ها پیش از انتشار اولین تریلر رسمی، وجود «وارونگی زمان» در داستان را فاش کرد. «کریستفر نولان» از حامیان دیدن فیلم‌ها در سالن‌های سینما است، بنابراین منطقی به نظر می‌رسید که وارنرها اولین تیزر فیلم او را تنها در سینما پخش کنند و هرگز به صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند. هواداران نولان برای دیدن اولین تریلر فیلم تا ماه دسامبر گذشته انتظار کشیدند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

با این حال، این استراتژی تنها منحصر به نولان نشد. استودیو برای فیلم «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) با بازی «مارگو رابی» هم چنین اقدامی صورت داد. تیزر این فیلم پیش از اکران «آن: بخش دو» (دانلود فیلم It: Chapter Two با لینک مستقیم) در سینما پخش شد. هواداران دی‌سی برای دیدن تریلر «پرندگان شکاری» تا اکتبر سال گذشته صبر کنند.

این استراتژی وارنرها دو نتیجه در پی دارد و نه فقط برای فیلم «تل‌ماسه» بلکه در بازاریابی «تنت» نیز مؤثر است. الصاق تیزر فیلم «دنی ویلنوو» به فیلم «کریستفر نولان» هر سینمادوستی را وسوسه می‌کند، هرچند هنوز نگرانی‌هایی در مورد تأمین بهداشت سالن‌ها وجود دارد.

«تل‌ماسه‌» ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) توسط برادران وارنر اکران خواهد شد. در این پروژه ستارگانی چون «تیموتی شلمی»، «اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «زندیا»، «خاویر باردم»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ» و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید