news-background
news-background

اولین تیزر رسمی Luca پیکسار و دیزنی منتشر شد

«انریکو کاساروسا» اولین فیلم بلندش را در مورد رفاقت‌های دوران کودکی در سواحل ایتالیا ساخته است.

 

پیکسار اولین تیزر انیمیشن «لوکا»‌ (Luca) که اولین فیلم بلند «انریکو کاساروسا» است را رونمایی کرد. داستان «لوکا» در مورد پسر جوانی است که در «ریورای ایتالیا» سکونت دارد و به همراه دوست جدیدش ماجراجویی‌هایی را تجربه می‌کند. او به زودی متوجه می‌شود هیولایی است که از دنیای زیر آب آمده و پس از کشف حقیقت در مورد هویت واقعی‌اش، پیوند دوستی خود را در معرض خطر می‌بیند.

«جیکوب ترمبلی» در نقش شخصیت لوکا، «جک دیلن گریزر» در نقش آلبرتو، «مایا رودلف» در نقش دنیلا مادر لوکا، «اما برمان» در نقش جولیا دوست لوکا، «جیم گفیگان» در نقش پدر لوکا، «مارکو باریچلی» در نقش پدر جولینا، صداپیشگی می‌کنند.

فیلم «لوکا» به نحوی یک اثر اتوبیوگرافیکال برای کاساروسا است. او می‌گوید: «این یک داستان عمیقاً شخصی برای من است، نه تنها به این علت که قصه در «ریورای ایتالیا» جایی که در آن بزرگ شده‌ام روی می‌دهد، بلکه به سبب مضمون دوستی در فیلم. دوستی‌های دوران کودکی اغلب مسیر کسانی که می‌خواهیم باشیم را مشخص می‌کنند و آن پیوندها است که در دل داستان «لوکا» قرار گرفته. بنابراین علاوه بر زیبایی و دلربایی سواحل ایتالیا، در فیلم ما یک ماجراجویی تابستانی فراموش‌نشدنی وجود دارد که «لوکا» را دگرگون می‌کند.»

کاساروسا در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» می‌گوید «لوکا» عناصری از تجربه‌ی زندگی‌اش در جنووا را با «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) و آثار «هایائو میازاکی» درهم می‌آمیزد: «در جنووا متولد شده‌ام و تابستان‌هایم را در سواحل آن گذرانده‌ام. بهترین دوستانم را وقتی ۱۱ ساله بودم ملاقات کردم. بچه‌ای به‌شدت خجالتی و شر بودم که یک زندگی کاملاً متفاوت داشت. می‌خواستم فیلمی بسازم در مورد آن رفاقت‌ها که به رشد من کمک کرد.»

انیمیشن بلند «لوکا» ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. تاریخ پخش فیلم از دیزنی+ هنوز مشخص نیست.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید