news-background
news-background

اولین تصویر از «فلورنس پیو» در فیلم The Wonder «سباستین للیو»

«سباستین للیو» فیلمبرداری فیلم «شگفتی» (The Wonder) با بازی «فلورنس پیو» را در ایرلند آغاز کرد. فیلمنامه این فیلم که اقتباسی است از رمانی تحسین‌شده نوشته «اما داناهیو»، توسط «آلیس برچ» به نگارش درآمده است.

داستان رمان «شگفتی» در سال ۱۸۵۹ روی می‌دهد و سرگذشت یک پرستار انگلیسی به نام «لیب رایت» با بازی پیو را روایت می‌کند که در یک دهکده کوچک ساکن است و شاهد یک واقعه غیرعادی پزشکی یا یک معجزه است – دختری که چند ماه بدون غذا زنده مانده. گردشگران برای ملاقات با این دختر ۱۱ ساله به کلبه او هجوم آورده‌اند و یک ژورنالیست برای پوشش این اعجاز به دهکده آمده. «شگفتی» داستان دو غریبه توصیف شده که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند.

پیو که اخیراً از سوی «هالیوود ریپورتر» یکی از پنج ستاره‌ خوش‌آتیه هالیوود و راه‌یافته به فهرست بازیگران طراز اول نامیده شده، پس از موفقیت «میدسامر» (Midsommar) و فیلم نامزد اسکار «زنان کوچک» (Little Women) به پروژه‌های بسیاری ملحق شده. پیو به‌تازگی در فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» مارول و دیزنی دیده شد و در فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» بازی کرده و انتظار می‌رود تا پایان سال در فیلم «انسان خوب» (Good Person) به کارگردانی شریک زندگی‌اش «زک برف» و «مورگان فریمن» جلوی دوربین برود.

پیو علاوه بر این باید در سریال «دالی» (Dolly) اپل تی‌وی+ و «ندیمه» (The Maid) استودیوی یونیورسال بازی کند. حضور کوتاه او در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) دیزنی+ نیز به تأیید رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۱۵

از اون جیگر چه موجود وحشتناکی کشیدن بیرون... رو چهره‌اش زوم کردم گرخیدم به خودم

نمایش اسپویل