news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم Godzilla vs. Kong و دیگر فیلم‌های HBO Max در سال ۲۰۲۱ منتشر شد

هفته‌ی گذشته گزارش شد که فیلم «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) برادران وارنر و لجندری از ماه می به مارس ۲۰۲۱ موکول شده و دو ماه زودتر از موعد از HBO Max پخش خواهد شد. این فیلم که قسمت تازه‌ای از «دنیای هیولایی» لجندری است همزمان با انتشار از این شبکه در سالن‌های سینما هم روی پرده خواهد رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به دنبال انتشار گزارش بسیاری از هواداران هیجان‌زده در شبکه‌های اجتماعی معترض شدند که چرا در فاصله‌ی دو ماه مانده به انتشار فیلم، نه یک تریلر و یا حتی تیزر کوتاه رونمایی نشده. لجندری و برادران وارنر به فاصله‌ی کمتر از ۲۴ ساعت ندای هواداران را پاسخ داد و تیزر جدیدی که از محصولات HBO Max در سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌کرد را به اشتراک گذاشت.

این فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» وعده‌ی بازگشت چندین شخصیت از فیلم‌های قبلی لجندری را می‌دهد. انتظار می‌رود تریلر رسمی فیلم در هفته‌های آینده پخش شود. این تیزر کوتاه از طریق صفحه‌ی رسمی شبکه‌ی HBO Max در توییتر منتشر شده و از محصولات دیگری چون «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad)، «تام و جری» (Tom & Jerry)، «مورتال کامبت» (Mortal Kombat)، «اسپیس جم: میراث جدید» (Space Jam: A New Legacy) و بسیاری دیگر را معرفی می‌کند.

«میلی بابی براون»، «کایل چندلر»، «ربکا هال»، «لنس ریدیک»، «برایان تایری هنری»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «آیزا گنزالس»، و «الکساندر اسکارزگارد» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند. «گودزیلا علیه کونگ» ۲۶ مارس ۲۰۲۱ از سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید