news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل پنجم سریال Money Heist

نت‌فلیکس از اولین تصاویر رسمی فصل پنجم و پایانی سریال «سرقت پول» (Money Heist) یا «خانه کاغذی» (La Casa de Papel) رونمایی کرد. نت‌فلیکس دو هفته قبل با انتشار تریلری اعلام کرد که بخش اول از فصل پنجم ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) و بخش دوم از فصل پنجم ۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰) روی ایر می‌رود. فصل پنجم به نویسندگی «الکس پینا» و تهیه‌کنندگی «ونکوور میدیا» در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و فیلمبرداری آن از ۳ آگست در اسپانیا آغاز شده بود.

در خلاصه داستان فصل پنجم آمده است: «گروه در بانک اسپانیا به مدت بیش از ۱۰۰ ساعت گرفتار شده‌اند. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را آزاد کنند اما تلخ‌ترین لحظات انتظارشان را می‌کشد چرا که یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند. پروفسور توسط سی‌یرا دستگیر شده و برای اولین بار، نقشه فراری ندارد.»

نت‌فلیکس اعلام کرده است که فصل چهارم «خانه کاغذی» در ۲۸ روز اول انتشار توسط ۶۵ میلیون خانوار دیده شده است.

در این سریال «اورسلا کوبرو» در نقش «توکیو»، «آلوارو مورته» در نقش «پروفسور»، «ایتزیار ایتونیو» در نقش «لیسبون»، «پدرو آلونسو» در نقش «برلین»، «میگل هران» در نقش «ریو»، «جیمی لورنته» در نقش «دنور»، «استر آسبو» در نقش «استوکهولم»، «انریکه آرسه» در نقش «آرتورو»، «دارکو پریک» در نقش «هلسینکی»، «هوویک کچکریان» در نقش «بوگوتا»، «لوکا پروس» در نقش «مارسی»، «بلن کوستا» در نقش «مانیلا»، «فرناندو کایو» در نقش «کورونل تامایو»، «رودریگو د لا سرنا» در نقش «پالرمو»، «نجوا نیمری» در نقش «بازرش سیرا» و «خوزه مانوئل پوگا» در نقش «گاندیا» ظاهر شده‌اند.

سال گذشته گزارش شد که نت‌فلیکس در حال کار بر روی اقتباسی کره‌ای زبان از سریال پربیننده‌ی اسپانیایی زبان «خانه کاغذی» است. «الکس پینا» تهیه‌کننده‌ اجرایی نسخه‌ی کره‌ای خواهد بود و «کیم هونگ-سون» که درام‌های تلویزیونی «مهمان» (The Guest) و «صدا» (Voice) را ساخته، آن را کارگردانی می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۷

اسپویل ---- بعد کاری ک با نایروبی کردن دگ ارزش نداره سریال

نمایش اسپویل