news-background
news-background

اولین تریلر The Stand: مینی‌سریال آخرالزمانی «استیون کینگ» در ماه دسامبر پخش می‌شود

«جاش بون» کارگردان «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) دیزنی هفته‌ی فوق‌العاده‌ای پشت سر نگذاشته. فیلم ابرقهرمانی پرحاشیه‌ی او پس از سال‌ها تأخیر سرانجام اکران شده اما تنها ۷ میلیون دلار فروخته و نقدهای منفی بسیاری دریافت کرده. او حتی صفحه‌ی اینستاگرامش را هم غیرفعال کرده، با این حال با انتشار اولین تریلر سریال «ایستادگی» (دانلود سریال The Stand با لینک مستقیم) به نظر می‌رسد که او به زودی از شر «جهش‌یافتگان جدید» خلاص خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«ایستادگی» که از رمانی به همین نام نوشته‌ی «استیون کینگ» اقتباس خواهد شد، قرار است ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی CBS All-Access روی ایر برود. بازیگران این سریال «الکساندر اسکارزگارد»، «ووپی گلدبرگ»، «جیمز مارسدن»، «اودسا یانگ»، «جوان آدپو»، «امبر هرد»، «اوون تیگو»، «هنری زاگا»، «برد ویلیام هنکه»، «آیرین بدارد»، «نت وولف»، «ایان بیلی»، «هدر گراهام» و «گرگ کینیر» و بسیاری دیگر خواهند بود.

«بنجامین کاول» و «تیلور المور» که اولین بار در سریال «جاستیفاید» (دانلود سریال Justified با لینک مستقیم) همکاری کردند نویسندگان سریال و بون کارگردان اپیزود اول بوده است. «ایستادگی» به روشنی شباهت‌های بسیاری با زمانه‌ی حال دارد: دنیا پس از انتشار یک بیمار مرگبار به ویرانه تبدیل شده و بازماندگان برای بقا می‌جنگند. نکته‌ی جذاب در مورد این سریال این است که «استیون کینگ» پایانی متفاوت نسبت به کتابش برای این سریال به نگارش درآورده است.

شبکه‌ی ABC در سال ۱۹۹۴ مینی‌سریال دیگری با بازی «مالی رینگوالد»، «جیمز شرایدن» و «گری سینیس» تولید کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید