news-background
news-background

اولین تریلر رسمی Pieces of a Woman: «ونسا کربی» در درام پرتلاطم نت‌فلیکس

 

کربی امسال در جشنواره‌ی فیلم ونیز با درام «کورنل موندروتسو» برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر زن شده است.

فیلم «تکه‌های یک زن» (دانلود فیلم Pieces of a Woman با لینک مستقیم) اولین اثر انگلیسی-زبان «کورنل موندروتسو» مجار است که فیلمنامه‌ی آن را با همسرش «کاتا وبر» به نگارش درآورده. این فیلم که در جشنواره‌های پاییز خوش درخشید، «ونسا کربی» و «شیا لابوف» را در نقش زوجی نشان می‌دهد که لحظاتی غیرقابل‌تصور تجربه می‌کنند. «الن برستین» و «سارا اسنوک» از جمله دیگر بازیگران نقش‌های مکمل این درام خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان این فیلم به تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» در مورد مارتا با بازی کربی و شان با بازی لابوف است، یک زوج اهل بوستون که پس از به تراژدی ختم شدن زایمان خانگی، رابطه‌شان از مسیر درست منحرف می‌شود. مارتا درگیر اندوهی دراز و آشفته می‌شود در حالی که خاطرات لحظات تلخ زایمان او را رها نمی‌کند و باید به مادرش با بازی برستین پاسخ‌گو باشد. شان از طرف دیگر مسیر خودش را در پیش گرفته و افسار از دستش رها شده، هرچند به نظر می‌رسد که او و همسرش در یک جهت حرکت می‌کنند.

کربی اخیراً در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ مجازی از اهمیت سکانس افتتاحیه‌ی بیست و چند دقیقه‌ای فیلم برای فرو رفتن در قالب شخصیتش گفت. در این صحنه‌ی دردناک که به صورت تک برداشت گرفته شده، مخاطب یک راست وارد بحران می‌شود و تا چندین دقیقه مجالی برای تأمل پیدا نمی‌کند. کربی اعتراف می‌کند که به نظرش بازی در صحنه‌ی زایمان تدوین شده ترسناک‌تر است «زیرا در آن صورت باید خودت را در مراحل مختلف زایمان وارد کنی، وقتی که کات داده می‌شود، وقفه‌ای به وجود می‌آید، و ناهار یا هر چیز دیگری می‌خوری.»

کربی می‌گوید سازندگان مصمم بوده‌اند «زایمان را با تمام شکوهش، دشواری‌اش، دردش، و وحشت و عظمتش» نشان دهند و آن را بدون کات گرفته‌اند تا هرچه بیشتر «قابل‌استنادتر» باشد. او می‌گوید برای این فیلم با چند زنی که نوزادانشان را به شکل مشابهی از دست داده‌اند حرف زده است. کربی اضافه می‌کند یکی از این زنان فرایند سوگواری را «غریبانه‌ترین احساس در کل دنیا» توصیف کرده است.

«تکه‌های یک زن» ۳۰ دسامبر به صورت محدود در سالن‌های سینما و پنجشنبه ۷ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۸ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید