news-background
news-background

اولین تریلر Free Guy: زندگی شیرین «رایان رینولدز» در یک بازی ویدیویی

فاکس قرن بیستم اولین تریلر «گای آزاد» (Free Guy) با بازی «رایان رینولدز» را منتشر کرد. در این فیلم به کارگردانی «شان لیوای» ستارگان دیگری از جمله‌ «جودی کومر»، «تایکا وایتیتی»، و «چنینگ تیتوم» ایفای نقش می‌کنند. در مورد اینکه این پروژه در نهایت چگونه فیلمی از آب در خواهد آمد، با توجه به تصاویر منتشر شده از رینولدز در پشت صحنه، گمانه‌زنی‌های بسیاری می‌شد.

در «گای آزاد»، رینولدز نقش مردی به نام گای را بازی می‌کند که یک کارمند بانک است و کشف می‌کند که در یک بازی ویدیویی خشن شخصیتی است که توسط گیمر هدایت نمی‌شود. در بازی‌های ویدیویی به ویژه بازی‌های تیراندازی، زندگی اینگونه شخصیت‌ها معمولاً اهمیتی ندارد و هدف آزمایشی قرار می‌گیرند. گای می‌خواهد با همکاری شخصیت جسور کومر که در بازی تحت نام «مولوتوف گرل» شناخته می‌شود مانع از پایان یافتن بازی توسط سازندگان شوند. وایتیتی در نقش سازنده‌ی بازی و «اوتکارش امبودکار» و «جو کیری» نقش برنامه‌نویسان بازی ویدیویی ظاهر می‌شوند. نقش تیتوم در فیلم هنوز مشخص نیست.

تریلر «گای آزاد» وعده‌ی فیلمی اکشن با شوخی‌های سرگرم‌کننده را می‌دهد. در این تریلر سه دقیقه‌ای حتی یک لحظه‌ی رکود دیده نمی‌شود و هر نما نشان می‌دهد که فیلم تا چه اندازه پرانرژی و جذاب است.

لیوای که پیش‌تر قرار بود پروژه‌ی سینمایی «آنچارتد» (Uncharted) را بسازد در مورد فیلم در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «گای در یک بانک کار می‌کند، جایی که ۱۷ بار در روز سرقت را تجربه می‌کند و سرانجام متوجه می‌شود که این اتفاقات عجیب و غیرعادی است. من و رایان در مورد «گای آزاد» به عنوان یک فیلم ابرقهرمانی بدون شنل و لباس‌های تنگ و شخصیتی شناخته‌شده حرف زدیم. اگر در یک بازی ویدیویی زندگی کنید و بتوانید بر سیستم آن غلبه کنید، قدرت‌هایی نامحدود به دست می‌آورید.»

فاکس قرن بیستم «گای آزاد» را ۳ ژوئیه سال ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۶

می تونیم یه قسمت شاد از Black Mirror تلقی اش کنیم.

نمایش اسپویل