news-background
news-background

اولین تریلر Cruella: اما استون در نقش قاتل ۱۰۱ سگ خال‌دار

استون در این نقش جانشین «گلن کلوس» شده است.

 

دیزنی طبق اعلام قبلی از اولین تریلر رسمی فیلم لایو-اکشن «کروئلا» (Cruella) رونمایی کرد. این استودیو با تولید «مالفیسنت» (Maleficent) پیشینه‌ی یکی از شخصیت‌های شرور «زیبای خفته» را به شکلی موفقیت‌آمیز دست کم از نظر تجاری روایت کرده بود. آن فیلم در سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۵۸ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخت به تولید یک دنباله انجامید. دیزنی حالا به سراغ روایت پیشینه‌ی یکی دیگر از شخصیت‌های شرور داستان‌های کلاسیک خود رفته و فیلم «کروئلا» را برای شخصیت «کروئلا دویل» با بازی «اما استون» ساخته است. داستان این فیلم در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد.

«کروئلا» توسط «کرگ گیلسپی» کارگردانی شده که فیلم «من تانیا» (I, Tonya) با بازی «الیسون جنی» و «مارگو رابی» را در کارنامه دارد. رابی با این فیلم که ۵۳ میلیون دلاری در سراسر دنیا فروش کرد، نامزد بهترین بازیگر زن نقش اول و جنی برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. گیلسپی همچون بسیاری دیگر از فیلمسازان از تولید فیلم‌های مستقل و کم‌هزینه به کارگردانی عناوین پرخرج رسیده است.

دیگر بازیگران «کروئلا» در کنار استون، اما تامپسون، جوئل فرای، پل والتر هاوزر بازیگر «من تانیا»، امیلی بیچام و مارک استرانگ خواهند بود. «تونی مک‌نامارا» نویسنده‌ی فیلم نامزد اسکار «سوگلی» (The Favourite) که اتفاقاً استون در آن ایفای نقش کرده، فیلمنامه‌ی «کروئلا» را به نگارش درآورده است. «دینا فاکس» دیگر نویسنده‌ی فیلمنامه است.

«کروئلا» در حال حاضر قرار است ۲۸ می ۲۰۲۱ اکران شود اما پاندمی ویروس کرونا ممکن است تغییراتی در استراتژی پخش آن ایجاد کند. «بیوه سیاه» (Black Widow) دیگر فیلم استودیوی دیزنی است که باید بهار آینده روی پرده برود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید