news-background
news-background

اولین تریلر Candyman: جوردن پیل افسانه «کندی‌من» را احیا می‌کند

این فیلم که توسط «نیا داکوستا» کارگردانی شده و «یحیی عبدالمتین دوم» در آن بازی کرده دنباله‌ی قسمت اول فیلم نامیده می‌شود.

تابستان امسال «جوردن پیل» برداشت تازه‌ای از «کندی‌من» (دانلود فیلم 2020 Candyman با لینک مستقیم) به سینما می‌آورد. کارگردانی این فیلم به «نیا داکوستا» سپرده شده تا او روایتی مدرن از آن فیلم کالت کلاسیک که در سال ۱۹۹۲ (دانلود فیلم Candyman 1992 با لینک مستقیم) عرضه شد ارائه دهد. در قسمت اول «تونی تاد» در نقش اول بازی کرد و قرار است در این دنباله هم بازگردد.

یونیورسال که این دنباله را در آمریکا عرضه می‌کند می‌گوید داستان فیلم در زمان حال و یک دهه پس از سقوط آخرین برج‌های کابرینی روی می‌دهد. «آنتونی مک‌کوی» نقاش با بازی «یحیی عبدالمتین دوم» و دوست دخترش «برایانا کارترایت» با بازی «تیونا پاریس» به آپارتمانی در کابرینی نقل مکان می‌کنند. آشنایی با شخصیتی با بازی «کولمن دامینگو» حقایق افسانه‌ی «کندی‌من» را برای آنتونی فاش می‌سازد. او که به دنبال یافتن جایگاه خود در عرصه‌ی هنر است از این جزئیات برای طرح‌های خود الهام می‌گیرد.

«تینان استوارت-جارت» فهرست بازیگران نقش‌های اصلی را کامل می‌کند اما اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است. این «دنباله‌ی معنوی» به نظر می‌رسد که مانند قسمت قبلی فیلم به مسائل و مشکلات مرتبط با نژاد و طبقه‌ی اجتماعی بپردازد. علاوه بر این، رابطه‌ی احتمالی «کندی‌من» با آنتونی شرح داده می‌شود و ممکن است «تقدیر» او این باشد که کشف کند از نوادگان این افسانه است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ایان کوپر» مدیر هنری استودیوی «مانکی‌پا» تابستان گذشته در حین برگزاری یک کنفراس مطبوعاتی وعده داد که فیلم انتظارات هواداران قسمت اول را برآورده می‌سازد و در عین حال برداشتی تازه ارائه می‌دهد. کوپر می‌گوید: «کاری که ما با «کندی‌من»‌ انجام می‌دهیم و جوردن روی کاغذ آورده بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و برای مخاطبینی که قسمت قبلی را ندیده‌اند و آن‌هایی که دیده‌اند لذت‌بخش باشد. به معنای گسترده‌ی کلام، این فیلم اثری مستقل می‌تواند باشد برای مخاطبی که فیلم قبلی را ندیده است، و با آن فیلم ارتباط پیچیده‌ و جذابی شکل می‌دهد.»

«کندی‌من» از داستان کوتاه «کلایو بارکر» در سال ۱۹۸۵ تحت عنوان «ممنوعه» (The Forbidden) اقتباس می‌شود. قسمت قبلی توسط «برنارد رز» کارگردانی شد و «تونی تاد» و صدای پخته‌ی او تا مدت‌ها پس از پایان فیلم در یاد می‌ماند.

«کندی‌من» به کارگردانی داکوستا و نویسندگی پیل و «وین رزلفلد» ۱۲ ژوئن آینده توسط یونیورسال اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید