news-background
news-background

اولین تریلر فیلم The Humans: اقتباس سینمایی از نمایش تحسین‌شده «استیون کرم»

تریلر فیلم «انسان‌ها» (The Humans) که به‌تازگی در جشنواره فیلم تورنتو اکران شده رونمایی شد. «استیون کرم» نمایشنامه‌نویس تحسین‌شده با «انسان‌ها» اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرده و اثری کمدی و ترسناک ساخته است. این فیلم از نمایشی نوشته خود کرم اقتباس شده و بازیگرانی چون «ریچارد جنکینز»، «جین هودیشل»، «ایمی شومر»، «استیون یون» و «بینی فلدستین» در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان «انسان‌ها» در یک آپارتمان کوچک در منهتن روایت می‌شود و گردهمایی خانواده بلیک برای جشن شکرگزاری را به تصویر می‌کشد اما این رویداد به ظاهر ساده چرخی پیچیده می‌کند. همان‌گونه که انتظار می‌رود، «انسان‌ها» فیلمی پر-دیالوگ خواهد بود.

«اسکات رودین» یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود اما به دنبال مطرح شدن اتهامات آزار جنسی نام او به عنوان تهیه‌کننده از فهرست عوامل حذف شد. فیلمبرداری این پروژه سپتامبر سال ۲۰۱۹ آغاز شده بود. «انسان‌ها» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرده است.

«انسان‌ها» ۲۴ نوامبر امسال در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و همزمان از شبکه شوتایم روی ایر می‌رود. اولین تریلر این فیلم هفته گذشته رونمایی شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید