news-background
news-background

اولین تریلر فصل ۴ سریال Lucifer منتشر شد

پس از انتشار چند تیزر و پرومو از فصل چهارم سریال «لوسیفر» (Lucifer)، بالاخره شبکه نت‌فلیکس تریلر رسمی این سریال محبوب را منتشر کرد. پیش از این، سریال «لوسیفر» از شبکه فاکس پخش می‌شد اما پس از کنسل شدن آن، شبکه نتفلیکس سریال را نجات داد. طرفداران سریال پس از انتشار خبر کنسل شدن آن، با هشتگ SaveLucifer# کمپینی در توییتر به راه انداختند که باعث شد کمپانی برادران وارنر به دنبال شبکه جدیدی برای ادامه سریال بگردد. طرفداران این سریال باید بدانند که هیچ جای نگرانی نیست زیرا هیچ یک از اعضای کادر، بازیگران از جمله خود شخصیت «لوسیفر» و داستا‌ن‌های آن تغییری نکرده‌اند و در فصل هار شاهد رفتارهای مشابه و مخربی از «لوسیفر» خواهیم بود. «جو هندرسون»، سازنده این سریال پس از نجات آن از طریق صفحه توییتر خود از طرفداران تشکر کرد و به آن‌ها گفت که آسوده بنشینند و منتظر اوقات شیطانی بیشتری باشند و به نظر می‌رسد که به زودی روز موعود فرا می‌رسد.

تریلر فصل ۴ پایان فصل پیش را که با دیدن صورت واقعی «لوسیفر» توسط «کارآگاه کلویی دکر» به پایان رسید ادامه می‌دهد. مشخصاً در این فصل شاهد برخوردهای بیشتری بین این دو شخصیت خواهیم بود و به نظر می‌رسد که حضور شخصیت «حوا» (Eve) با بازی «اینبار لاوی» همه چیز را بدتر خواهد کرد. و اگر این سؤال برایتان پیش آمده که این «حوا» کیست باید بدانید که همان «حوا» داستان مشهور «آدم و حوا» است. در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن بسیاری خواهید بود و این اخطار را خواهید شنید: «زمانی که شیطان عشق اولش را پیدا کرد، شر به پا خواهد شد.» اما منظور از شر چیست؟ آیا «حوا» واقعاً عشق اول «لوسیفر» است؟ یا منظور از عشق اول «کلویی» بوده است؟

فصل چهارم سریال «لوسیفر» شامل ۱۰ قسمت خواهد بود که همه آن‌ها  ۸ ماه می از شبکه پخش خواهند شد. کارگردانان این فصل «جو هندرسون» و «ایلدی مودروویچ» خواهند بود و از بازیگران این سریال می‌توان به «تان الیس» در نقش «شیطان»، «لارن جرمن» در نقش «کارآگاه کلویی دکر»، «دی بی وودساید» در نقش «آمنادیل»، «ریچل هریس» در نقش «دکتر لیندا مارتین»، «کوین الخاندرو» در نقش «کارآگاه دن اسپینوزا»، «لزلی-ان برنت» در نقش «مازیکین اسمیت»، «ایمی گارسیا» در نقش «الا لوپز» و «اینار لاوی» در نقش دوست دختر سابق «لوسیفر» و همسر سابق «آدم»، «حوا» اشاره کرد.

 

مشاهده‌ی تریلر فصل چهارم (ویدیوی شماره ۳۷)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید