news-background
news-background

اولین تریلر فصل پنجم Better Call Saul منتشر شد: جیمی فراتر از تصور

روزگار جیمی تنها تلخ‌تر و پیچیده‌تر می‌شود، به ویژه وقتی که موعد تبدیل شدنش به «سال گودمن» فرا رسیده باشد.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» (دانلود سریال Better Call Saul با لینک مستقیم) به تازگی برای فصل ششم و پایانی در سال ۲۰۲۱ به تمدید رسیده، اما پیش از شروع پایان، شبکه‌ی AMC ابتدا باید فصل پنجم را روی ایر ببرد و با توجه به تیزر جدید این فصل به نظر می‌رسد که تنش تنها رو به افزایش می‌گذارد.

«جیمی مک‌گیل» با بازی «باب اودنکرک» در طول تریلر فریاد می‌زند: «نمی‌توانید توانایی‌های مرا تصور کنید.» شرایط جیمی هر روز پیچیده‌تر از گذشته می‌شود، به ویژه وقتی که به روزهای تبدیل شدنش به «سال گودمن» سریال «برکینگ بد» نزدیک شده باشد.

با علم به فرجام شخصیت‌های مایک با بازی «جاناتان بنکس»، گاس با بازی «جیانکارلو اسپوزیتو» و هکتور با بازی «مارک مارگولیس»، بسیاری ممکن است تصور کنند که تنش موجود در فصل پنجم چندان شدید نیست. اما شخصیت‌هایی مانند «کیم وکسلر» با بازی «ری سی‌هورن» اوقات تلخی بسیار پیچیده‌تری را سپری می‌کنند و سرنوشت‌شان قابل پیش‌بینی نخواهد بود.

اوایل ژانویه در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» اودنکرک وعده داد که فصل پنجم سریال «عظیم‌تر» خواهد بود: «احساس می‌کنم که ما در فصل پنجم سریع‌تر پیش می‌رویم. اتفاقات بیشتری روی می‌دهند. فصل عظیم‌تری است.»

«پیتر گولد» نیز اضافه کرده بود: «باید بگویم که جنب و جوش این فصل بیشتر است. صحنه‌هایی وجود دارند که قطعاً به اندازه‌ی «برکینگ بد» خشن‌اند.» در این کنفرانس فاش شد که چند شخصیت آشنای دیگر با فصل پنجم بازمی‌گردند.

فصل پنجم «بهتر است با سال تماس بگیرید» یکشنبه ۲۳ فوریه (۴ اسفند ماه ۱۳۹۸) پخش می‌شود.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید