news-background
news-background

اولین تریلر فصل دوم The Mandalorian منتشر شد

سریال به‌شدت محبوب «مندلوری» شبکه‌ی دیزنی+ اکتبر امسال پخش خواهد شد.

 

فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) به زودی از دیزنی+ پخش خواهد شد و به همین مناسبت شبکه از اولین تریلر آن رونمایی کرده است. در این سریال، «پدرو پاسکال» دوباره در نقش شخصیت اصلی داستان بازی می‌کند و «جانکارلو اسپوزیتو» در نقش رهبر گروهی از بازماندگان «امپراطوری» که به شمشیر «دارک‌سیبر» دست پیدا کرده. در فصل جدید قرار است ستارگان شناخته‌شده‌ی دیگری در نقش شخصیت‌های محبوب بازی کنند. مهم‌ترین آن‌ها شخصیت جدای سابق «آسوکا تانو» و «بوبا فت» خواهند بود که نقش آن‌ها به ترتیب به «رزاریو داسن» و «تمورا موریسون» سپرده شده است. موریسون در «حمله کلون‌ها» (دانلود فیلم Attack of the Clones با لینک مستقیم) نقش «جنگو فت» را بازی کرده است.

«بیل بر» کمدین در نقش سربازی به نام «میفلد» و «مایکل بین» بازیگر کهنه‌کار ژانر علمی-تخیلی در نقش یک جایزه‌بگیر از جمله دیگر بازیگران جدید «مندلوری» خواهند بود. «تیموتی اولیفانت» ستاره‌ی سریال «ددوود» (Deadwood) نیز بر اساس برخی گزارش‌ها نقش یک شخصیت را بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فصل اول «مندلوری» که همزمان با راه‌اندازی دیزنی+ روی ایر رفت بسیار پربیننده شد و تحسین منتقدین را هم به دنبال داشت. این سریال تنها یکی از عناوین اریجینال دیزنی+ خواهد بود. دیزنی+ پیش از پاندمی کرونا در حال تولید سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) بود و در نظر داشت آن را در ماه آگست گذشته پخش کند اما در حال حاضر آن را به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول کرده است. «وانداویژن» (WandaVision) نیز قرار است در ماه دسامبر از این شبکه روی ایر برود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دیزنی+ علاوه بر این از مدت‌ها قبل توسعه‌ی چند سریال اسپین‌آف در دنیای «جنگ ستارگان» را نیز آغاز کرده است. سریالی بر اساس شخصیت «کاسیان آندور» با بازی «دیه‌گو لونا» و سریال «اوبی-وان کنوبی» با بازی «یوان مک‌گرگور» از جمله‌ی این عناوین خواهند بود. در ماه آوریل گزارش شد که «لزلی هدلند» یکی از نویسندگان سریال تحسین‌شده‌ی «عروسک روسی» (Russian Doll) بر روی یک سریال زن محور «جنگ ستارگان» کار می‌کند.

فصل دوم «مندلوری» ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید