news-background
news-background

اولین تریلر سریال Space Force نت‌فلیکس منتشر شد

در سریال جدید نت‌فلیکس رهبر نیروهای فضایی ایالات متحده است.

«استیو کارل» که زمانی در اسکرانتن پنسیلوانیا مدیر یک کمپانی کاغذسازی بود، حالا به رهبر نیروهای فضایی ارتش ایالات متحده تبدیل می‌شود. نت‌فلیکس ساعاتی پیش از اولین تریلر سریال «نیروی فضایی» (دانلود سریال Space Force با لینک مستقیم) با بازی کارل رونمایی کرد.

یک ژنرال چهار ستاره به نام «مارک آرو نیرد» با بازی «استیو کارل» که رؤیای مدیریت «نیروی هوایی» را در سر دارد، با برگزیده شدنش به عنوان رهبر ششمین شاخه از نیروهای مسلح ایالات متحده موسوم به «نیروی فضایی» غافلگیر می‌شود. مارک که مردی فداکار اما بدبین است، پس از آنکه از سوی کاخ سفید مأموریت پیدا می‌کند دوباره پای آمریکا را به ماه باز کند، به همراه خانواده‌اش به منطقه‌ی دورافتاده‌ای در کلورادو ساکن می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«نیروی فضایی» به نویسندگی کارل و «گرگ دنیلز» که سابقه‌ی همکاری در سریال «اداره» (The Office) را دارند و بازی ستارگانی چون «جان مالکوویچ»، «دایانا سیلورز»، «تانی نیوسام»، «بن شوارتز»، «لیزا کودرو»، «جیمی او. یانگ»، «نوآح امریک»، «الکس اسپارو» و «دان لیک» در نقش‌های مکمل ساخته شده.

هرچند عنوان سریال شباهت‌هایی به شاخه‌ی جدید نیروهای مسلح آمریکا که اخیراً توسط «دونالد ترامپ» تشکیل شد دارد اما کارل می‌گوید همزمان شدن پخش سریال با تأسیس این شاخه ارتباطی ندارد: «سریال «نیروی فضایی» به شکلی نسبتاً غیرمعمول شکل گرفت. نت‌فلیکس ایده‌ای برای تولید یک سریال که به نظر سرگرم‌کننده می‌آمد داشت – ایده‌ای که وقتی در جلسه مطرح شد همه را به خنده انداخت، ایده‌ی سریالی در مورد خواستگاه پیدایش نیروی فضایی. نت‌فلیکس ایده را با من در میان گذاشت، و سپس من با گرگ در میان گذاشتم، و بعد همگی یک واکنش به آن نشان دادیم. جدا از عنوان، هیچ ایده یا سریالی در این باره وجود نداشت. نت‌فلیکس پرسید: «آیا می‌خواهید اسم سریال «نیروی فضایی» باشد؟» من تقریباً بلافاصله پاسخ دادم: «خوب بله، چرا که نه. به نظر فوق‌العاده است.» و سپس با گرگ تماس گرفتم و گفتم: «دوست داری سریالی به نام «نیروی فضایی» بسازی؟» او گفت: «بله، به نظر فوق‌العاده می‌رسد. بیا انجامش دهیم.» سریال بر اساس هیچ چیزی ساخته نشده جز نامش که همه را به خنده انداخت.»

سریال «نیروی فضایی» ۲۹ می (۹ خرداد ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید