news-background
news-background

اولین تریلر سریال انیمیشن What If…? مارول منتشر شد

استودیوی مارول علاوه بر رونمایی از اولین تریلر سریال‌های «لوکی» (Loki) و «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Soldier) از تریلر جدید «وانداویژن» (WandaVision) که به زودی از دیزنی+ پخش خواهد شد، و اولین تریلر سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» (What If…?) رونمایی کرد. سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» اولین بار در رویداد «روز سرمایه‌گذاران» دیزنی در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود.

در این مجموعه روایت‌های جدید و اغلب عجیبی از «دنیای سینمایی مارول» به صورت انیمیشن بازگو خواهد شد و «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «ساموئل ال. جکسون»، «جاش برولین»، «پل راد»، «ناتالی پورتمن»، «جرمی رنر»، «مایکل داگلاس»، «مایکل بی. جوردن»، «سباستین استن»، «مایکل روکر»، «تام هیدلستون» و بسیاری دیگر از بازیگران فیلم‌های مارول در آن صداپیشگی می‌کنند.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول پیش‌تر گفته بود که که این سریال انیمیشن تمامی فیلم‌های قبلی «دنیای سینمایی مارول» را در خود گنجانده است. در هر اپیزود یک عنصر از این عناوین برداشته و تغییراتی کوچک در آن ایجاد می‌شود اما همین تغییرات سبب به وجود آمدن داستان‌های به کلی متفاوت خواهد شد. از جمله‌ی این تفاوت‌ها تبدیل شدن «پگی کارتر» به یک «ابر سرباز» و تبدیل شدن «تی‌چالا» به «استار-لرد» در گروه «نگهبانان کهکشان» است. علاوه بر این احتمال رویارویی «مرد آهنی» با «ساکار» و تبدیل شدن ابرقهرمانان مارول به زامبی وجود دارد.

فصل اول سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...؟» تابستان سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۲:۲۳

عجب چیزه خفنی بود

نمایش اسپویل