news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Monster Hunter منتشر شد

 

«پل دابلیو.اس اندرسون» بازی ویدیویی محبوب کپ‌کام را به یک فیلم اکشن تبدیل کرده است.

 

اقتباس از بازی‌های ویدیویی معمولاً به شکست انجامیده‌اند، اما با اضافه شدن بسیاری از عوامل «رزیدنت ایول» (Resident Evil) به «شکارچی هیولا» (دانلود فیلم Monster Hunter با لینک مستقیم)، انتظارات از این فیلم بالا رفته است. «پل دابلیو.اس. اندرسون» کارگردان «رزیدنت ایول» و همسرش «میلا یوویچ» ستاره‌ی این چندگانه در این پروژه بار دیگر همکاری کرده‌اند. بازی «شکارچی هیولا»‌ در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و در رده‌ی عناوین اکشن فانتزی و نقش‌آفرینی قرار گرفت. این بازی دومین بازی پرفروش کمپانی ژاپنی کپ‌کام پس از «رزیدنت ایول» است. اندرسون پس از تولید شش فیلم به‌شدت موفق از «رزیدنت ایول»، با اقتباسی از یکی دیگر از بازی‌های کپ‌کام بازگشته است. تریلر رسمی این فیلم ساعاتی پیش منتشر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در بازی ویدیویی پلیر در نقش شکارچی هیولاهای عظیم‌الجثه در سرزمین‌های گوناگون ظاهر می‌شود و در بعضی از ماجراجویی‌هایش باید آیتم‌های خاصی را به دست آورد. «ستوان آرتمیس» و سربازان وفادارش در فیلم به یکی از این عوالم منتقل و ناخواسته درگیر یکی از این نبردهای خونین برای بقا می‌شوند. یوویچ نقش «کاپیتان ناتالی آرتمیس» را بازی کرده، یکی از اعضای ارتش «ملل متحد» و «تونی جا» نقش «شکارچی» یکی از توانمندترین جنگجویان گروه. «تی‌.‌آی. هریس» رپر نقش «لینک» را بازی می‌کند و «ران پرلمن» نقش مردی به نام «فرمانده» که رهبر گروه شکارچیان است. دیگر بازیگران فیلم «مگان گود»، «دیه‌گو بونتا»، «جاش هلمن» و «جین او-یئونگ» خواهند بود.

اندرسون در کامیک-کان نیویورک در مورد چالش‌های ساخت «شکارچی هیولا» گفت: «چالش بزرگ یا فشار بزرگ این بود که فیلمی درخور بسازم. از مدت‌ها قبل هوادار این بازی ویدیویی بودم. ۱۲ سال قبل در ژاپن آن را کشف کردم وقتی به نحوی تنها در ژاپن یک پدیده بود، پیش از آنکه سایر نقاط دنیا بداند «شکارچی هیولا» چیست. ۱۰ سال قبل با کپ‌کام مذاکره کردم تا اقتباسی سینمایی بسازم. واقعاً یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌ی من از مدت‌ها پیش است و من نه تنها به عنوان یک فیلمساز، بلکه به عنوان یک پلیر و هوادار به آن نزدیک شدم.»

سونی «شکارچی هیولا» را ۳۰ دسامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۰۴:۲۰

سلام لینک دانلود تریلر هم با کیفیت بالا قرار بدید باتشکر

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱

https://movietrailers.apple.com/movies/sony_pictures/monster-hunter/monster-hunter-trailer-1_h1080p.mov

نمایش اسپویل