news-background
news-background

اولین اجرای «آنیا تیلور-جوی» در آخرین قسمت فصل SNL

 

«آنیا تیلور-جوی» ستاره «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) نت‌فلیکس، شنبه شب گذشته برای اولین بار مجری «اجرای زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) بود. تیلور-جوی در اپیزود پایان فصل چهل و پنجم این برنامه زنده برای اولین بار پس از پاندمی مقابل مخاطبین زنده حاضر در استودیو مونولوگ افتتاحیه خود را اجرا کرد.

تیلور-جوی گفت: «خدای من، افتخار بزرگی است در این برنامه حاضر شدن، میزبانی قسمت پایانی فصل «اجرای زنده شنبه شب». این برنامه حتی ویژه‌تر است وقتی که برای اولین بار پس از پاندمی مخاطبین کامل در آن حضور پیدا کنند، مخاطبینی که همگی واکسینه شده‌اند.»

او خطاب به تماشاگرانی که ممکن است از رعایت نشدن فاصله‌گیری اجتماعی نگران شوند می‌گوید: «فقط آن‌ها را برهنه تصور کنید. شوخی می‌کنم. البته همگی ما به مدت یک سال درون خانه مانده بودیم؛ حالا همه یکدیگر را برهنه تصور می‌کنند.»

این بازیگر در ادامه چند نکته جالب در مورد خودش به اشتراک می‌گذارد: «حالا که لهجه [بریتانیایی] من را شنیدید، شاید غافلگیر شوید اگر بدانید که در میامی متولد شده‌ام، در حال سفر میان آرژانتین و لندن رشد کردم، و زبان اولم اسپانیایی است.»

تیلور-جوی سپس در مورد سریال محبوب «گامبی وزیر» به شوخی می‌گوید: «به آن‌هایی که سریال را ندیده‌اند، باید بگویم پس تمام مدت در قرنطینه چه می‌کردید؟ «گامبی وزیر» و مستند «ببر شاه» (Tiger King) تا چند ماه تنها سریال جدید تلویزیون بود.»

بازیگر نقش «بث هارمن» نابغه شطرنج در «گامبی وزیر» ادامه اضافه می‌کند: «خوشحالم که بگویم پس از تماشای سریال، میلیون‌ها نفر شطرنج خریداری کردند. شاید دوازده نفر آن‌ها واقعاً بازی کردن با آن را یاد گرفته باشند.»

تیلور-جوی در پایان مونولوگ به زبان اسپانیایی مهمان موزیکال این قسمت را معرفی می‌کند.

مطابق انتظار در بخش‌های دیگری از این اپیزود به سریال «گامبی وزیر» ارجاعاتی داده شد. تیلور-جوی در یکی از اسکچ‌ها نقش خودش را در پشت صحنه «اس‌ان‌ال» بازی می‌کند و در حال شنیدن ایده‌های بازیگران برنامه برای این قسمت است. او در نهایت تمامی ایده‌ها را رد می‌کند، اما وقتی بازیگران اتاق را ترک می‌کنند تیلور-جوی با نت‌فلیکس تماس می‌گیرد: «[ایده‌هایی برای] فصل دوم [گامبی وزیر] دارم.»

هرچند تیلور-جوی به تولید فصل دوم «گامبی وزیر» تمایل نشان داده و در مصاحبه‌هایش می‌گوید «هرگز نگویید هرگز»، اما نت‌فلیکس تاکنون به صورت رسمی برای قسمت‌های جدید سریال چراغ سبز نشان نداده است.

در اسکچ پایانی این اپیزود تحت عنوان «پیامی از طرف سینماهای زنجیره‌ای ای‌ام‌سی»، «بک بنت» در نقش «وین دیزل» ظاهر شد و مخاطبین را به بازگشت به سالن‌های سینما دعوت کرد. بنت در نقش دیزل روی تصاویری که به نظر مستقیماً از فیلم «سریع و خشن ۹» (F9) کات شده می‌گوید: «مدتی گذشته. از یک سال قبل، جاده‌ها کمی خلوت شده‌اند، اما نشانه‌های امید در روزهای تازه را به مرور می‌بینیم. سلام، من وین دیزل هستم. بیش از ۱۰۰ سال است که همگی ما در یک مکان برای سرگرم شدن جمع می‌شویم: سینما.»

دیزل سپس جنبه‌های مبتذل‌تر سالن‌های سینما که او بیشتر دلتنگش شده را نام می‌برد: «مدت زیادی است که در خانه مانده‌ایم. وقت آن رسیده به روی فرش سالن‌ها برگردیم، جای لیوان‌ها، دسته صندلی‌ها، دستمال‌ها.» دیزل که از یک سالن سینما پیامش را ارسال می‌کرد، چند بار با «آنیا تیلور-جوی» در نقش یکی از کارکنان سینماهای ای‌ام‌سی ملاقات کرد. تیلور-جوی سپس به دیزل می‌گوید که در حال حاضر پوشیدن ماسک در سالن‌های سینما ضروری است.

در حین پخش این قسمت از اولین تیزر فیلم «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) با بازی تیلور-جوی و کارگردانی «ادگار رایت» رونمایی شد. نسخه کامل این اپیزود در دسترس مشترکین ۳۰نما قرار گرفته است.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید