news-background
news-background

انیمیشن The Mitchells vs. The Machines سونی از نت‌فلیکس پخش خواهد شد؛ فیلم علمی-تخیلی Bios «تام هنکس» به تابستان ۲۰۲۱ موکول شد

سونی امتیاز پخش جهانی فیلم انیمیشن بلند «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» (The Mitchells vs. The Machines) که پیش‌تر تحت عنوان «متصل» (Connected) شناخته می‌شد را به نت‌فلیکس فروخت.

این فیلم که تریلر آن رونمایی شده، در حین پاندمی به اواخر اکتبر موکول و سپس به کلی از تقویم سونی حذف شده بود. با عملکرد ناموفق «تنت» (Tenet) در سپتامبر گذشته، استودیو این انیمیشن را تا بهار به تعویق انداخته بود. منابع نزدیک به سونی می‌گویند نت‌فلیکس بیش از ۱۱۰ میلیون دلار برای خریداری امتیاز پخش جهانی «میچل‌ها علیه ماشین‌ها» به استثنای چین پرداخت کرده است.

«مایک ریاندا» و «جف رو» نویسنده و کارگردانان این انیمیشن بوده‌اند. داستان فیلم در مورد دختری به نام «کیتی میچل» به صداپیشگی «ابی جیکوبسن» است که در دانشگاه فیلمسازی مورد نظرش پذیرفته شده و مشتاقانه منتظر شروع سال تحصیلی جدید است. وقتی پدر او ریک با صداپیشگی «دنی مک‌براید» تصمیم می‌گیرد که با دیگر اعضای خانواده کیتی را تا دانشگاه همراهی کند، ماشین‌ها و ربات‌ها و دیگر ابزارهای الکترونیکی در سراسر دنیا شورش می‌کنند.

«فیل لرد» و «کریستفر میلر» از جمله تهیه‌کنندگان این انیمشین بوده‌اند. دیگر صداپیشگان فیلم «مایا رودلف»، «مایک ریاندا»، «اریک آندره»، «الیویا کولمن»، و «بلیک گریفین» خواهند بود.

استودیوی یونیورسال نیز مطابق انتظار اعلام کرد که فیلم علمی-تخیلی «بایوس» (Bios) با بازی «تام هنکس» را ۱۳ آگست ۲۰۲۱ موکول می‌کند. این فیلم به کارگردانی «میگل ساپوچنیک» قرار بود ۱۶ آوریل آینده پخش شود.

«بایوس» به نویسندگی «کرگ لاک» که اولین فیلم بلندش را تجربه می‌کند، داستانی پسا-آخرالزمانی روایت می‌کند، جایی که یک ربات مأموریت دارد از سگ خالقش محافظت کند، درس زندگی بیاموزد، عشق بورزد و معنای آن برای بشر را درک کند.

فیلم «بایوس» در این تاریخ جدید باید با «نفس نکش ۲» (Don't Breathe 2) سونی و «آب عمیق»‌ (Deep Water) قرن بیستم با بازی «بن افلک»‌ «آنا د آرماس»‌ رقابت کند. «رابرت زمکیس» و ساپوچنیک از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

یونیورسال اخیراً فیلم «اخبار دنیا» (News of the World) هنکس را در سالن‌های سینما اکران کرده است. این فیلم به کارگردانی «پل گرین‌گرس» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرده، در حالی به نمایش درآمد که بیش از ۶۰ درصد از سالن‌های سینما در آمریکای شمالی بازگشایی نشده‌اند. وسترن «اخبار دنیا» تاکنون ۸.۷ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخته است. یونیورسال امتیاز پخش جهانی این فیلم را به نت‌فلیکس فروخته است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید