news-background
news-background

«اندرو گارفیلد» به فیلم موزیکال «لین-مانوئل میراندا» پیوست

«لین-مانوئل میراندا» که کارگردانی فیلم موزیکال بیوگرافی «تیک، تیک... بوم» (Tick, Tick... Boom!) را بر عهده دارد، «اندرو گارفیلد» را برای بازی در نقش آهنگساز آمریکایی فقید، «جاناتان لارسون» برگزید. این فیلم بر اساس قطعه موسیقی‌ای ساخته لارسون است که زندگی او و مشکلاتش برای شناخته شدن در دنیای تئاتر را نشان می‌دهد.

لارسون برای نمایشنامه موزیکالش «اجاره» (Rent) شهرت دارد، این تئاتر موزیکال در ژانر راک داستان کولی‌های فقیری را بازگو می‌کند که در دهه ۸۰ در نیویورک تلاش می‌کردند تا زندگی کنند و هم‌زمان با اپیدمی ایدز مبارزه کنند. لارسون یک شب پیش از اجرای تئاترش در برادوی در ژانویه ۱۹۹۶ در گذشت و هرگز موفق به دیدن موفقیت اثرش نشد.

«اندرو گارفیلد» نقش اول «تیک، تیک... بوم» را بر عهده خواهد داشت. داستان فیلم که توسط شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود درباره گارسونی به نام «جان» است که در بین شیفت‌های کاری مشغول نوشتن یک قطعه موزیکال است و امید دارد مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. این در حالی است که دوست صمیمی‌اش بازیگری را برای یک شغل اداری ترک گفته و دوست دخترش که یک رقاص باله است با زندگی هنرمند فقیر نمی‌سازد و می‌خواهد از نیویورک برود و خانواده تشکیل دهد. جان به تولد ۳۰ سالگی‌اش نزدیک می‌شود و درباره از خود گذشتگی‌هایی که او و اطرافیانش برای رسیدن به موفقیت انجام داده‌اند فکر می‌کند.

میراندا برای نوشتن موزیکال «همیلتون» (Hamilton) که درباره زندگی یکی از مؤسسان آمریکا «الکساندر همیلتون» است شهرت دارد. میراندا اعلام کرد که از موزیکال «اجاره» برای نوشتن اثر خودش الهام گرفته بود. فیلم «تیک، تیک ... بوم» اولین تجربه کارگردانی فیلم میراندا خواهد بود.

گارفیلد نیز شهرتش را با بازی در نقش «پیتر پارکر» در فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» (The Amazing Spider-Man) و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man ۲)  به دست آورد اگرچه او در آثار تئاتری چون «مرگ یک فروشنده» (Death of a Salesman) و «فرشتگان در آمریکا» (Angels in America) نقش آفرینی کرده بود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای فیلم «تیک، تیک... بوم» منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید