news-background
news-background

امتیاز شخصیت Daredevil از ماه آینده به مارول بازمی‌گردد

 

استودیوی مارول امتیاز شخصیت‌های محبوب دنیای کامیک مارول را در اختیار دارد، اما آن‌ها موظف نیستند که برای همه‌ی شخصیت‌ها سریال یا فیلمی اختصاصی بسازند. «کوین فایگی» مدیر استودیو و همکارانش از سال ۲۰۱۳ به دنبال تولید «گوست رایدر» (Ghost Rider) بوده‌اند، ولی تاکنون اقدامی جدی در جهت پیشرفت فیلمی بر این اساس صورت نگرفته، هرچند که چند ماه گذشته شایعه‌ی مذاکره‌ی آن‌ها با «کیانو ریوز» برای نقش اصلی شنیده شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مارول اولین بار حقوق شخصیتی چون «بلید» (Blade) را در سال ۲۰۱۲ دوباره اخذ کرد، اما تا همین تابستان سال گذشته که «ماهرشالا علی» برای بازی در این نقش معرفی شد، نشانی از علاقه‌ی استودیو به ساخت فیلمی دیگر بر اساس این شخصیت دیده نمی‌شد. از سوی دیگر نزدیک به سه سال از پخش سریال‌های نت‌فلیکس برای ابرقهرمانان مارول از جمله عنوان پربیننده‌ی «دردویل» (دانلود سریال Daredevil با لینک مستقیم) گذشته، در حالی که دو سال قبل کلمبیا پیکچرز اعلام کرد که در تولید فیلم برای شخصیت «لوک کیج» شکست خورده.

وقتی که تمامی سریال‌های مارول در نت‌فلیکس کنسل اعلام شدند، مارول باید دو سال منتظر می‌ماند تا جواز ساخت فیلم و سریال بر اساس شخصیت‌هایی مانند «لوک کیج»، «دردویل»، «جسیکا جونز»، «پانیشر» و «مشت آهنین» را دوباره به دست آورد. با توجه به اینکه «دردویل» رسماً در ۲۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ کنسل اعلام شد، ریبوت آن می‌تواند در پایان نوامبر امسال توسعه پیدا کند.

اینکه «دردویل» چگونه ممکن است به «دنیای سینمایی مارول» ورود پیدا ‌کند معلوم نیست، اما دو ماه قبل شایعه‌ی مذاکره‌ی «چارلی کاکس» بازیگر این نقش با مارول شنیده شد. بنابراین در ماه‌های پیش رو احتمال انتشار جزئیات از ریبوت سریال یا توسعه‌ی فیلمی جداگانه برای آن وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۲۳

یعنی اگه دردویل جدید ساخته بشه ادامه قبلی نیست؟؟ خب چه وضعشه اقای مارول؟ یعنی چارلی کاکس و جان برنثال برنمیگردن؟ ای خدا. ولی اگه ساخته بشه چی میشه

نمایش اسپویل