news-background
news-background

«الکساندر اسکارزگارد» به سریال The Stand پیوست

«استیون کینگ» صبح روز چهارشنبه در برنامه‌ی «ویو» (The View) شبکه‌ی ABC حضور یافته بود تا کتاب جدید خود «مؤسسه» (The Institute) و فیلم «آن: بخش دو» را معرفی کند. او علاوه بر این فاش کرد که بازیگران جدیدی از جمله «جوان ادپو»، «اوون تیگ»، «برد ویلیام هنکه» و «دنیل سونجاتا» به سریال «ایستادگی» (The Stand) شبکه‌ی CBS All Access اضافه شده‌اند.

اما او نام یکی از بازیگران نقش‌های اصلی را ناگفته باقی گذاشت. کلایدر تأیید کرده است که «الکساندر اسکارزگارد» بازیگر برنده‌ی امی سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» شبکه‌ی HBO در سریال نقش «مرد سیاهپوش» یا «آقای رندال فلگ» را ایفا می‌کند. «جیمز مارسدن»، «امبر هرد»، «ادسا یانگ»، «ووپی گلدبرگ» در نقش «مادر ابیگیل» و «هنری زاگا» پیش‌تر به سریال ۱۰ اپیزودی «ایستادگی» بر اساس رمان آخرالزمانی کینگ ملحق شده بودند.

«استیون کینگ» نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دهم و پایانی فصل را برعهده داشته و بخش جدیدی به قصه اضافه کرده که در کتاب وجود ندارد. داستان سریال درباره‌ی شیوع یک بیماری و مرگ ۹۹ درصد جمعیت زمین و شکل گرفتن جوامعی از جمله پناهگاهی امن به رهبری «مادر ابیگیل» و شهری بی‌قانون با حکمرانی فلگ پس از این واقعه است.

«جاش بون» با همکاری «بن کاول» فیلمنامه‌ی سریال را به نگارش درمی‌آورند و به همراه «روی لی»، «جیمی میلر»، «ریچارد پی. روبینستاین» تهیه‌کنندگی و کارگردانی چند اپیزود را برعهده دارند.

اسکارزگارد اخیراً در کنار «شارلیز ترون» در فیلم «لانگ شات» بازی کرده و سریال «خدا شدن در فلوریدای مرکزی» او به زودی از شبکه‌ی شوتایم پخش می‌شود. او در فیلم «گروه کشتار» (The Kill Team) در مقابل «تن وولف» ایفای نقش کرده و در فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» هم حضور خواهد داشت.

شبکه‌ی CBS All Access سریال «ایستادگی» را در سال ۲۰۲۰ پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵

عالی من طرفدارشم هم از نقشش توی true blood لذت بردم و هم توی big little lies عالی بازی کرد نقششو

نمایش اسپویل