news-background
news-background

تصاویر: افتتاحیه Joker در هالیوود؛ «تاد فیلیپس»: فیلم گویای همه‌چیز است

«تاد فیلیپس» کارگردان «جوکر» ‌(Joker) شنبه شب در مراسم فرش قرمز فیلم در هالیوود که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد،‌ پیش از آنکه از بازی «واکین فینیکس» تمجید کند خطاب به هواداران پرشماری که در بلوار هالیوود تجمع کرده بودند گفت: «از فیلم لذت ببرید. اگر آن را دوست داشتید، به دوستان خود هم بگویید، احساس می‌کنم به اندازه‌ی کافی کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرده‌ایم و بسیاری از فیلم آگاه نیستند. [فینیکس] با تمام وجود بازی کرد، و من مایلم یک بار دیگر از او قدردانی کنم.»

فیلیپس در مورد ممنوع اعلام شدن مصاحبه‌ها در مراسم فرش قرمز فیلم توسط برادران وارنر نیز گفت: «فکر می‌کنم زمان آن رسیده که اجازه دهیم فیلم خودش گویای همه‌چیز باشد، بنابراین خواهش می‌کنم از آن لذت ببرید.»

«جوکر» که از ۴ اکتبر آینده (۱۲ مهرماه) در سراسر آمریکا اکران می‌شود، پس از نمایش در فستیوال‌های ونیز و تورنتو یکی از مدعیان اسکار خوانده شد. علاوه بر این پس از ارسال نامه‌ای توسط خانواده‌ی قربانیان حادثه‌ی تیراندازی آرورا در سال ۲۰۱۲ به استودیوی برادران وارنر، فیلم زیر ذره‌بین قرار گرفت. سه شنبه گذشته، خانواده‌ها از استودیو خواستند از قربانیان و از لغو قانون حمل اسلحه حمایت کند. فیلیپس و فینیکس هر دو تأکید کرده‌اند که با «جوکر» به هیچ وجه قصد ترویج خشونت را نداشته‌اند.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد نمایش «جوکر»‌ در هالیوود به ویژه وقتی نام فینیکس روی پرده ظاهر می‌شود با تشویق حضار همراه شده است. فینیکس و نامزدش «رونی مارا» اولین افرادی بودند که به محل برگزاری ضیافت پس از اکران فیلم که در نزدیکی سالن نمایش «ال کاپیتان» قرار داشت قدم گذاشتند.

در این مراسم «لاکیث استنفیلد» ستاره‌ی سریال «آتلانتا» با گریم «جوکر» روی فرش قرمز ظاهر شد. دیگر سلبریتی‌های حاضر در مراسم «جیسون موموآ» و همسرش، «مایلز تلر»، «اندی موشتی» کارگردان «آن» و «امیل هرش» بودند.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد تدابیر شدیدتر از معمول امنیتی مراسم محسوس نبوده اما مدعوین شاهد حضور بیشتر نیروهای امنیتی در پارکینگ هالیوود اند هایلند بودند. برخلاف اغلب مراسم افتتاحیه در هالیوود، نیروها در تمامی طبقات پارکینگ مستقر شدند.

پلیس لس آنجلس اعلام کرده که شمار نیروهایش در سالن‌های نمایش را از هفته‌ی آینده افزایش خواهد داد. سالن نمایش لندمارک نیز ماسک‌های «جوکر» را هنگام ورود ممنوع کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۴۲

جان

نمایش اسپویل