news-background
news-background

اعتراض سینماهای اروپا به اکران نشدن انیمیشن Soul

دیزنی هفته گذشته اعلام کرد که انیمیشن «روح» (دانلود انیمیشن Soul با لینک مستقیم) را ۲۰ نوامبر اکران نمی‌کند و آن را مستقیماً از ۲۵ دسامبر به پلتفرم دیزنی+ می‌برد. آن‌ها با فیلم «مولان» (Mulan) نیز چنین کردند و به همین علت سینماهای اروپا که تشنه‌ی محصولات جدیدند را خشمگین ساختند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

انیمیشن Soul با زیرنویس فارسی

 

«اتحادیه بین‌المللی سینما» (UNIC) که نماینده‌ی منافع سالن‌داران ۳۸ کشور اروپایی و مناطق مجاور است، ۱۲ اکتبر گفت که تغییر استراتژی انتشار انیمیشن «روح» «تمام اپراتورهای سینما را بهت‌زده و ناامید» کرده است. این اتحادیه با انتشار بیانیه‌ای گفته است که سالن‌های سینمای اروپا بر اساس تاریخ اعلام شده سرمایه‌گذاری هنگفتی برای جذب مخاطبین انجام داده و وعده کرده بودند که شرایط بهداشتی را مهیا می‌کنند، اما استودیوی دیزنی آن‌ها را بار دیگر ناامید ساخته. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

 

سازندگان No Time to Die برای یک صحنه اکشن ۷۰ هزار دلار کوکا-کولا روی زمین پاشیده‌اند

 

این سازمان تأکید می‌کند که شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد مخاطبین برای بازگشت به سالن‌ها در فضایی «امن و لذت‌بخش» مشتاق بوده‌اند. این در حالی است که سینماهای «سینه‌ورلد» اعلام کرد به دنبال لغو اکران فیلم‌های بزرگ، تا پایان سال موقتاً فعالیت خود در بریتانیا را متوقف می‌کند.

انیمیشن «روح» به کارگردانی «پیتر داکتر» در جشنواره‌های فیلم لندن و رم اکران شده است. دیزنی می‌گوید «روح» را در مناطقی که دیزنی+ در دسترس نیست اکران خواهد کرد. این سرویس استریمینگ از ماه آینده در آمریکای لاتین راه‌اندازی خواهد شد. «مولان» که در این سرویس با قیمت ۳۰ دلار به فروش رسید، در بازارهای جهانی ۶۷ میلیون دلار فروخت. حدود ۶۱ درصد از این فروش به بازار چین اختصاص داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید