news-background
news-background

اطلاعات منتشر شده از فصل دوم سریال «13 Reasons Why»

فصل دوم سریال «13 Reasons Why»، بر اساس ویدیو منتشر شده از شبکه «Netflix» قرار است در تاریخ 18 می 2018 از این شبکه پخش شود. و شما هم اکنون می توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال «13 Reasons Why» با مرگ هانا و ماجراهای پیچیده‎ای که شخصیت ها باید برای بهبود و درمان خود پشت سر بگذارند شروع می شود. مدیران مدرسه لیبرتی های برای رفتن به دادگاه آماده می شوند، اما هیچکس موفق نخواهد شد تا حقیقت  مرگ هانا را پنهان کند. مجموعه‌ای از عکس‌هایی که با دوربین پولاروید گرفته شده، برای کلی و دیگر هم کلاسی‌های هانا، برای برملا شدن رازی غم انگیز و تهوع اور و برای جلوگیری از افرادی که سعی می کنند آن را مخفی نگه دارند، فرستاده می شود.

در مراحل آماده سازی فصل دوم سریال «13 Reasons Why»، منابع و قسمت های جدیدی به سایت «13ReasonsWhy.info» اضافه خواهد شد. از جمله بخش بحث و گفتگو، بررسی سریال، مجموعه ای از ویدیو های مربوط به صحنه های آزار و اذیت، آزار جنسی و سوء مصرف مواد مخدر که در سریال قرار دارد و بررسی آن ها در سایت قرار خواهد گرفت.

سریال «13 Reasons Why» بر اساس رمانی پرفروش به همین نام نوشته جی اشر تولید شده است، این سریال در شبکه نت‌ فلیکس از جایی آغاز می شود که شخصیت کلی جنسن با بازی دیلان مینت در هنگام بازگشت از مدرسه به خانه با بسته عجیبی رو به رو می‌شود که بر روی آن نام خودش نوشته شده. در داخل جعبه نوار کاست هایی که توسط هم کلاسی و دختر مورد علاقه اش یعنی هانا بیکر ضبط شده قرار دارد، که دو هفته پیش به طرز غم انگیز خودکشی کرده است. هانا می‌گوید که قصد دارد در این نوارها 13 دلیلی که برای پایان دادن به زندگی خود وجود دارد را شرح دهد. آیا کلی جنسن یکی از آن دلیل ها خواهد بود؟

سلنا گومز و توماس مک‌کارتی، «Joy Gorman»، «Kristel Laiblin» و  «Brian Yorkey» از جمله تولیدکنندگان اجرایی فصل دوم سریال «13 Reasons Why» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید