news-background
news-background

«استیو کارل» در مینی‌سریال The Patient با سازندگان سریال Americans همکاری می‌کند

«جو وایزبرگ» و «جول فیلدز» نویسندگان سریال «آمریکایی‌ها» (The Americans) مینی‌سریال نیم-ساعته «بیمار» (The Patient) را با همکاری «استیو کارل» در مقام بازیگر و تهیه‌کننده برای شبکه FX تولید می‌کنند.

«بیمار» به نویسندگی وایزبرگ و فیلدز یک تریلر روان‌شناسانه در مورد یک روان‌پزشک با بازی کارل است که خودش را در اسارت یک قاتل زنجیره‌ای با درخواستی عجیب می‌بیند: از بین بردن تمایلش به آدمکشی. اما تلاش برای فرونشاندن عطش قاتل در عین مهار موج افکار پریشان خودش عملی است که شاید خطرناک‌تر از اسارتش باشد. کارل نقش «الکساندر استراوس» را بازی می‌کند که به تازگی همسرش را از دست داده و فراسوی ظاهر حساس و زیرکش، انبوهی از دردها و فقدان‌ها نهفته است.

سریال «آمریکایی‌ها» یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین تلویزیونی چند سال اخیر بود و پس از شش فصل و کسب ۱۸ نامزدی امی به پایان رسید. این مجموعه پنج بار از سوی بخش تلویزیونی «بنیاد فیلم آمریکا» برنامه تلویزیونی سال نامیده شد و دو جایزه پیبادی و یک گلدن گلوب را کسب کرد.

کارل که در حال حاضر سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) را در اپل تی‌وی+ دارد، سال گذشته در «نیروی فضایی» (Space Force) نت‌فلیکس دیده شد و سال آینده فیلم بلند «مینیون‌ها: ظهور گرون» (Minions: The Rise of Gru) را روی پرده دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۱

مایکل اسکات

نمایش اسپویل