news-background
news-background

کروناویروس: «ادریس البا» و «اولگا کوریلنکو» به کرونا مبتلا شدند

«ادریس البا» اعلام کرد که آزمایش کرونای او مثبت شده است. او از طریق صفحه‌ی توئیترش خطاب به میلیون‌ها هوادارش گفت: «امروز صبح برای کووید-۱۹ تست دادم و نتیجه‌ی‌ آن مثبت شد. حالم خوب است، هیچ‌یک از علائم ابتلا را ندارم اما از وقتی که متوجه شدم به این ویروس مبتلا شده‌ام خودم را قرنطینه کرده‌ام. مردم در خانه بمانید و واقع‌بین باشید. شما را در جریان اینکه چگونه آرامش را حفظ می‌کنم قرار خواهم داد. بسیار خوب، مثبت فکر کنید و وحشت‌زده نشوید.»

البا در بخش دیگری از اظهاراتش می‌گوید: «حالم من خوب است. [همسرم] سابرینا هنوز تست نداده و حال او هم خوب است. من تصمیم گرفتم آزمایش بدهم زیرا با فردی برخورد داشتم که آزمایش او مثبت شده. جمعه‌ی گذشته متوجه شدم که نتایج آزمایش آن‌ها مثبت شده و بلافاصله خودم را قرنطینه کردم. ببینید مسئله جدی است. زمان آن رسیده که در مورد شستن دست‌ها و دوری از جمع فکر کنیم. علاوه بر این، افرادی وجود دارند که نشانه‌های ابتلا در آنان دیده نمی‌شود اما می‌توانند ناقل ویروس باشند. بنابراین وقت آن رسیده که حفظ فاصله و شستن دست‌ها جدی بگیریم.»

او ادامه می‌دهد: «ببینید، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تفرقه در آن وجود دارد، همه‌ی ما می‌توانیم احساسش کنیم، دنیای مزخرفی است. اما اکنون زمان همبستگی است، اکنون زمان فکر کردم در مورد یکدیگر است. زندگی بسیاری از افراد تحت تأثیر قرار گرفته – از کسانی که عزیزانی را از دست داده‌اند گرفته، تا کسانی که حتی به ویروس مبتلا نشده‌اند، و کارشان را از دست داده‌اند. مسئله جدی است.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پیش از البا «اولگا کوریلنکو» ستاره‌ی «ذره‌ای آرامش» (دانلود فیلم Quantum Of Solace با لینک مستقیم) نیز اعلام کرده بود به کروناویروس مبتلا شده است. این بازیگر فرانسوی می‌گوید: «راستش یک هفته‌ای می‌شود که احساس ناخوشی می‌کنم. تب و خستگی از نشانه‌های اصلی من بوده‌اند. مراقب خودتان باشید و این مسئله را جدی بگیرید.»

«میلا یوویچ» در صفحه‌ی اینستاگرام کوریلنکو برای او آرزوی سلامتی کرده است. کوریلنکو اخیراً با «گری اولدمن» در فیلم «پیام‌رسان» (The Courier) جلوی دوربین رفته است. او در فیلم علمی-تخیلی «گذرگاه ۶» (Gateway 6) هم ظاهر خواهد شد.

«تام هنکس» و همسرش «ریتا ویلسون» از اولین افراد سرشناسی بودند که با ارسال متنی در توئیتر فاش کردند که کرونا گریبان‌گیر آنان شده است. هنکس برای فیلمبرداری پروژه‌ی سینمایی بیوگرافیکالی برای «الویس پرسلی» با کارگردانی «باز لورمن» به استرالیا سفر کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۳۰

تو نه مرررررررررررررد تو چررررررررراااااااااا؟

نمایش اسپویل