news-background
news-background

احیای سریال Sex And The City برای HBO Max رسماً تأیید شد

احیای سریال «جنسیت و شهر» (Sex And The City) در شبکه‌ی HBO Max رسماً به تأیید رسید. «سارا جسیکا پارکر» و همبازیان او «سینتیا نیکسونن و «کریستین دیویس» با ارسال پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی احیای سریال را تأیید کرده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی HBO Max تأیید می‌کند که این مینی‌سریال ۱۰ اپیزودی تحت عنوان «و به همین سادگی» (And Just Like That) با تهیه‌کنندگی «مایکل پاتریک کینگ» و سه بازیگر سریال تولید خواهد شد. کینگ چندین اپیزود از سریال «جنسیت و شهر» و هر دو نسخه‌ی سینمایی آن را نوشته و کارگردانی کرده است.

پارکر برای بازی دوباره در نقش «کری بردشا»، «سیتنیا نیکسون»‌ برای بازی در نقش «میراندا هابز» و «کریستین دیویس» برای بازی در نقش «شارلوت یورک» بازمی‌گردند، اما «کیم کاترال»، که در شبکه‌های اجتماعی بازگشت سریال را اعلام نکرده، برای بازی در نقش «سامانتا جونز» بازنخواهد گشت.

سریال «جنسیت و شهر» به نویسندگی «درن استار» از کتاب «کندس بوشنل» اقتباس شد. در اپیزودهای جدید که برای HBO Max ساخته خواهند شد نه شبکه‌ی کابلی HBO، شخصیت‌های کری، میراندا و شارلوت را در دهه‌ی ششم زندگی‌شان به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از اواخر بهار در نیویورک آغاز شود.

این سریال نیم ساعته در قالب شش فصل و ۹۴ اپیزود در خلال سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ از HBO پخش شد و دو فیلم بلند بر اساس آن در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به اکران رسید. قسمت سوم فیلم که زمانی در حال توسعه بود به تولید نرسید اما سریال پیش‌درآمد «خاطرات کری» (The Carrie Diaries) در سال ۲۰۱۳ از CW روی ایر رفت. در این سریال که تا دو فصل ادامه داشت «آناسوفیا راب» در نقش «کری بردشا» جوان بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید