news-background
news-background

احتمال بازگشت «هیو جکمن» به نقش «لوگان» قوت گرفت

به گزارش تعدادی از منابع خبری، استن لی به تازگی با هیوجکمن بر سر بازگشت وی برای ایفای نقش شخصیت «ولوورین» صحبت کرده است. استن لی، ویراستار و ناشر 95 ساله ی داستان های مصور آمریکائیست و شخصیت هایی چون مردعنکبوتی، مردان اکس، مردآهنی و چهار شگفت انگیز توسط او خلق شده اند. او در صحبت های خود به جکمن قول داده که اگر پیشنهاد بازگشتش به نقش لوگان را قبول کند، می تواند خود را در کنار ابرقهرمانان مارول ببیند. همان طور که در اخبار متوجه شدید، استودیو والت دیزنی به تازگی استودیوی فاکس را خریداری نمود و این بدان معناست که مارول به عنوان یکی از زیرشاخه های والت دیزنی می تواند زین پس بدون هیچ مشکلی درباره ی مردان اکس، مرد عنکبوتی و چهار شگفت انگیز فیلم سینمایی بسازد. این شخصیت ها تا پیش از این تحت مالکیت فاکس بوده اند؛ اما در این بین بدون شک هنرنمایی 17 ساله ی هیوجکمن در نقش ولوورین به قدری برای مخاطبان تاثیرگذار بوده که همگان منتظر بازگشت وی به نقش لوگان هستند. استن لی در مصاحبه ی اخیر خود بار دیگر امید را برای مخاطبان این شخصیت داستانی به ارمغان آورده است:

من به تازگی صحبتی با هیو جکمن داشتم. نمی دانم درمورد چه چیز هایی حرف زدیم ولی به یاد دارم که از او پرسیدم آیا به زودی تو را دوباره خواهم دید؟ او چیزهایی به من گفت و بحث ما به اتمام رسید. من به این دلیل این سوال را از وی پرسیدم که برایم جای تعجب بود آیا لوگان آخرین باریست که به تصویر کشیده می شود یا خیر که او به من گفت همچنان به آن شخصیت فکر می کند.

همان طور که می دانید، هیو جکمن در آخرین مصاحبه های خود اعلام کرده بود که اگر دنیای مردان اکس با انتقام جویان ترکیب نشود و شخصیت لوگان در کنار ابرقهرمانانی چون مردآهنی، هالک و... قرار نگیرد هرگز بار دیگر به ایفای نقش لوگان نخواهد پرداخت. با این که جزئیات بیشتری از مصاحبه ی استن لی و هیو جکمن در اختیار نیست ولی می توان چنین پنداشت که صحبت های اخیر استن لی 95 ساله بدون شک تاثیر بسزایی در تصمیم گیری جکمن خواهد داشت. حال که شرایط برای ساخت فیلمی با حضور تمام شخصیت های مارول پیش آمده، به احتمال زیاد هیوجکمن نیز آن را مد نظر قرار خواهد داد. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۹:۰۶

یه سری عکس از پشت صحنه فیلم اونجرز 4 به بیرون درز کرده بود ددپول هم توش بود داشتن فیلم برداری میکردن فکر کنم از قبل برنامه ریزی کرده بوده قراره همچین کاری بکنن برای همین دیزنی فاکس رو خریده.

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۰۳

اولا کارگردانی مثل منگولد میخواد که لوگان بسازه- بقیه اثار MCU خیلی چیز های خاصی نبودن این لوگان قوی شد چون کارگردانش خوب بود. حالا مثلا باز لوگان رو بزران کنار بقیه مثلا چی میشه ؟؟ مگر بقیه خیلی جذابن که این بیاد کنارشون مثلا بشه شاهکار سینمایی؟ بتمن نولان چی بود ؟ حالا بتمن اومد در لیگ عدالت و بقیه اثار تمشکی همه هم آثار ضعیفی بودند. این اقا خداحافاظی کرد دیگه زشته باز برگرده 17 سال کافیه- هرچند به جز لوگان بقیه اثار خود ولورین هم خیلی خاص عالی نبودند معمولی بودند. پس قتی رفت دیگه تمام. مثلا این استن لی تا ثانیه اخرش هم میخواد پول پارو کنه که چی بشه ؟ هنوز به فکر امپراطوریشه؟ سینما نزاشت به هالیوود این کامیک ها.یک زمانی کارگردان های هالیود پیر و جوون مینشستن فکر میکردن یا از روی اثار ادبی قوی یا اورجینال فیلم میساختن حالا همه صف میکشن دم MCU بهشون امتیاز بدن یک قسمت از فلان قهرمان رو بسازن واقعا خیلی شلوغ شده سریال ها و فیلم ها و اصلا یکی بیاد بگه چه خبره. ؟

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۲۷

تو متن خبر گفتید رایت مردعنکبوتی هم دست فاکس بوده که اشتباهه. رایت مردعنکبوتی الان به صورت مشترک دست سونی و دیزنیه و ربطی به فاکس نداره

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۴۵

حق انتشارش با سونی هست

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۵۰

از قدیم گفتن بهترین خداحافظی تو اوجه...

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۱۹

اینم حرفیه

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۱۱

ولی دیدن دوباره هیو جکمن ارشش رو داره

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۱

حاجت روا شدم :D

نمایش اسپویل
بیشتر