news-background
news-background

«آنتونی مکی» تأیید کرد که او کاپیتان آمریکای جدید نخواهد بود

[حاوی اسپویلر از انتقام‌جویان: آخر بازی]

سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) یکی از پروژه‌هایی بود که شنبه شب در حین برگزاری مراسم D23 دیزنی معرفی شد. «آنتونی مکی» و «سباستین استن» ستارگان سریال در این رویداد حضور یافتند و در مورد اینکه چرا چنین نامی برای سریال در نظر گرفته شده با ورایتی گفتگو کردند.

مکی سعی کرد ایده‌ی پوشیدن لباس «کاپیتان آمریکا» توسط «سم ویلسون» را رد کند. بنابراین به نظر می‌رسد که «فالکن»‌ حتی با تحویل گرفتن سپر از «استیو راجرز» تغییر نکند. او می‌گوید: «من فالکن هستم. همیشه فالکن خواهم بود. نام من تغییری نخواهد کرد.» بنابر اظهارات مکی که تا حدودی تعجب‌برانگیز است او جانشین «استیو راجرز» نمی‌شود، اما هواداران به راحتی پاسخ دو ستاره‌ی سریال در مورد حامل جدید سپر را باور نخواهند کرد.

شب گذشته اعلام شد که «وایت راسل» در سریال جدید «فالکن و سرباز زمستان» نقش «جان واکر» را ایفا خواهد کرد. علاوه بر این تأیید شد که «دنیل برال» و «امیلی ون‌کمپ» نقش‌های «بارون هلموت زیمو» و «مأمور شارون کارتر» را در سریال تکرار خواهند کرد.

شخصیت «یواس ایجنت/جان واکر» در سال ۱۹۸۶ توسط «مارک گروئنوالد» خلق شد تا در جایگزین «استیو راجرز» شود. او با این حال در کتاب‌های کامیک ابتدا به صورت یک ابرشرور ظاهر می‌شود، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا شخصیتی که راسل نقش او را بازی می‌کند دشمن «کاپیتان آمریکا» است یا دوست‌اش.

استودیوی مارول تاکنون داستان سریال را برای هواداران فاش نکرده اما «سباستین استن» اخیراً در این باره گفته بود: «به نظر من وقت آن رسیده که باکی هویت خود را خارج از شرایطی که تاکنون دیده‌ایم کشف کند. بنابراین نمی‌دانم، ممکن است دست به هر کاری بزند. شاید به قراری عاشقانه برود. دنیای ترسناکی است، می‌دانید؟ اپلیکیشن‌ها و چیزهایی از این قبیل. نمی‌دانم چه خواهد کرد. بعید می‌دانم گوشی موبایل آیفون را بپذیرد... فکر می‌‌کنم بیشتر وقت خود را با شخصیت آنتونی بگذراند.»

«کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «انتقام‌جویان: آخر بازی» اوایل ماه آگوست گفته بودند که در دنیای سینمایی مارول به دنبال سفر «استیو راجرز» در زمان در سال ۲۰۲۳ و ماندن در گذشته در کنار «پگی کارتر» (هیلی آتول)، همیشه دو «کاپیتان آمریکا» وجود داشته است.

مک‌فیلی در مصاحبه با مجله‌ی «بک‌استوری» در پاسخ به این پرسش که آیا رویارویی دو «استیو راجرز» در سال ۲۰۱۲ یا تصمیم بعدی او در مورد ماندن در گذشته، تأثیری بر تایم‌لاین‌های دیگر دارد یا نه می‌گوید: «به نظر ما از سال ۱۹۴۵ تا کنون همیشه دو کاپیتان آمریکا وجود داشته و ما به تازگی به این مسئله پی برده‌ایم. قانون فیلم مثل «بازگشت به آینده» نیست، واقعیت‌ها منشعب می‌شوند. اینگونه نیست که زیرپا گذاشتن یک پروانه موجب شود دنیا به کازینوی بیف تبدیل شود. شما با سفر به گذشته نمی‌توانید آینده‌ی خود را تغییر دهید. ما به نحوی قوانین سفر در زمان خود را ایجاد کردیم، همانگونه که «انشنت وان» می‌گوید، اگر یک «سنگ بی‌نهایت» را از یک دنیا بردارید، واقیعات منشعب خلق می‌شود.»

مک‌فیلی می‌گوید: «وقتی که «هالک هوشمند» استیو را به به سال ۲۰۲۳ فرستاد، به نظر ما استیو برگشت و تمام سنگ‌ها را سر جای خودشان گذاشت و تمام آن واقعیات منشعب را از بین برد. پس از آن به سال ۱۹۴۸ رفت و تصمیم گرفت در همان زمان بماند. بنابراین، نسخه‌ی جوان‌تر او جایی منجمد شده و تنها در سال ۲۰۱۱ است که عملاً دو «استیو راجرز» وجود دارند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید