news-background
news-background

«آنتونیو باندراس» به Indiana Jones 5 پیوست؛ تصاویر پشت صحنه از «فیبی والر-بریج»

 

«مدس میکلسون» دیگر بازیگر قسمت پنجم چندگانه «ایندیانا جونز» خواهد بود.

 

«آنتونیو باندراس» در فیلم «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به «هریسون فورد» ملحق شد. باندراس که در فصل دوم «نابغه» (Genius) نقش «پابلو پیکاسو» را بازی کرده و در «رنج و شکوه» (Pain and Glory) برای «پدرو آلمودوار» مقابل دوربین رفته، اخیراً در کمدی اکشن «بادیگارد همسر آدمکش» (Hitman’s Wife’s Bodyguard) دیده شده و به زودی در فیلم اسپانیایی «رقابت رسمی» (Official Competition) مقابل «پنه‌لوپه کروز» نقش‌آفرینی می‌کند.

«فیبی والر-بریج» و «مدس میکلسن» دیگر بازیگران قسمت پنجم «ایندانا جونز» خواهند بود. این پروژه در استودیوهای پاین‌وود لندن در حال فیلمبرداری است. این هفته تصاویر پشت صحنه جدیدی از گلاسگو اسکاتلند درز کرد و از ظاهر شخصیت والر-بریج در فیلم رونمایی شد. خیابان‌های این شهر به دهه ۱۹۶۰ آمریکا شبیه شده‌اند و تاکسی‌های زرد رنگ نمادین آن دوره به راحتی قابل رؤیت‌اند. در بعضی از تصاویر از ظاهر «بوید هالبروک» در فیلم نیز رونمایی شده است. «توبی جونز» دیگر بازیگر قسمت پنجم «ایندیانا جونز» خواهد بود.

«هریسون فورد» ۷۸ ساله ماه گذشته در حین فیلمبرداری این پروژه از ناحیه کتف مصدوم شد. نشریه «سان» گزارش داده است که این مصدومیت «وخیم‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد» بوده و ممکن است به دوری ۱۲ هفته‌ای فورد از پروژه منجر شود. فورد برای آخرین بار در نقش «ایندیانا جونز» ظاهر خواهد شد. اولین قسمت این چندگانه در سال ۱۹۸۱ اکران شد.

 قسمت پنجم «اندیانا جونز» از سال ۲۰۰۸ در دست ساخت قرار داشت و در آن زمان گزارش شد که «جورج لوکاس» و «استیون اسپیلبرگ» به عنوان نویسنده و کارگردان در تولیدش مشارکت می‌کنند. در سال ۲۰۱۶ دیزنی اعلام کرد که اسپیلبرگ برای کارگردانی بازمی‌گردد اما لوکاس از پروژه جدا شده است. «دیوید کپ» نیز در مقعطی به عنوان نویسنده به این پروژه پیوست، اما فوریه سال ۲۰۲۰ گزارش شد که اسپیلبرگ فیلم را کارگردانی نخواهد کرد و جای خود را به «جیمز منگولد» می‌دهد. اسپیلبرگ در کنار «فرانک مارشال» و «کیتلین کندی» از جمله تهیه‌کنندگان قسمت پنجم باقی مانده‌اند.

«ایندیانا جونز ۵» در حال حاضر قرار است ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱

به به به

نمایش اسپویل