news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری فصل دوم Raised by Wolves و فصل ششم Better Call Saul

فیلمبرداری فصل ششم «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) سرانجام آغاز شد. «پیتر گولد» یکی از پدید‌آورندگان و نویسندگان سریال با انتشار تصویر از محل فیلمبرداری، شروع تولید پروژه را تأیید کرده است. در این تصویر که از طریق توییتر نویسنده منتشر شده، «باب اودنکرک» در نقش «جین»، هویت جعلی «سال گودمن» در اوماها، نبراسکا دیده می‌شود. در فصل‌های پیشین «بهتر است با سال تماس بگیرید» فلش-فورواردهایی به روزگار «جین» و اموری که پس از رویدادهای «برکینگ بد» (Breaking Bad) بدان مشغول است داده می‌شد.

کارگردانی قسمت اول از فصل ششم به «مایکل موریس» سپرده شده که پیش‌تر سه اپیزود از سریال را کارگردانی کرده است. «مارشال آدامز» نیز فیلمبرداری این قسمت است که سابقه‌ی مشارکت در فیلم «ال کامینو» (El Camino) را دارد.

اودنکرک در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که هواداران می‌توانند در فصل ششم و پایانی منتظر آتش‌بازی‌های زیادی باشند. این احتمال وجود دارد که «برایان کرانستون» بازیگر نقش «والتر وایت» در «برکینگ بد»، حضور کوتاهی در فصل پایانی داشته باشد. کرانستون در گذشته به بازگشت به دنیای «برکینگ بد» اظهار تمایل کرده و گفته بود که فوراً چنین پیشنهادی را می‌پذیرد.

تاریخ پخش فصل ششم «بهتر است با سال تماس بگیرید» از شبکه‌ی AMC نامشخص است، اما تولید آن در سیزده اپیزود به تأیید رسیده.

«ابوبکر سلیم» بازیگر نقش «پدر» در سریال «گرگ‌پرورده» (Raised by Wolves) نیز با ارسال تصویری از خودش در توییتر، آغاز فیلمبرداری فصل دوم این درام علمی-تخیلی را به تأیید رسانده است. فصل اول این سریال به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «ریدلی اسکات» سپتامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد و پس از چند هفته سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد.

«گرگ‌پرورده» یکی از اولین عناوین علمی-تخیلی شبکه‌ی HBO Max بود که با همکاری اسکات و «آرون گزیکوفسکی» خلق شد. داستان سریال در مورد دو ربات به نام «پدر» و «مادر» است که پس از نابودی زمین وظیفه دارند از فرزندان بشر در یک سیاره‌ دیگر محافظت کنند.

در فصل دوم احتمالاً به این پرسش‌ها پاسخ داده خواهد شد که چرا «مارکوس» با بازی «تراویس فیمل» صداهایی می‌شنود و وجود فسیل موجودات بیگانه بر روی سیاره به چه معناست؟ گزیکفسکی پیش‌تر فاش کرده بود که تولید سریال در پنج یا شش فصل را برنامه‌ریزی کرده است.

یکی از جذابیت‌های فصل اول بازی «آماندا کالین» بازیگر تازه‌وارد در نقش «مادر» بود که داستانی پیچیده و احساسی داشت. او در بعضی از بهت‌آورترین لحظات فصل اول از جمله یک رابطه‌ی جنسی عجیب و باورنکردنی دخیل بود.

«وینتا مک‌گراث»، «جوردن لاکرن»، «ماتیاس وارلا»، «فلیکس جیمسن»، «ایتان هازارد» و «تراویس فیمل» از جمله بازیگران فصل اول بودند. این مجموعه محصول کمپانی «اسکات فری» اسکات است و «مارک هافمن»، «آدام کولبرنر»، «دیوید زاکر» و «جوردن شیهان» تهیه‌کنندگان اجرایی آن بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید