news-background
news-background

«آدام درایور» به فیلم The Last Duel «ریدلی اسکات» می‌پیوندد

«آدام درایور» که در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی سه فیلم «داستان ازدواج» (Marriage Story)، «گزارش» (The Report) و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) را روی پرده دارد، در حال مذاکره است تا در فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) به کارگردانی «ریدلی اسکات» در مقابل «مت دیمن» بازی کند.

«جودی کومر» بازیگر برنده‌ی امی «کشتن ایو» و «بن افلک» از دیگر بازیگران این فیلم‌اند که داستانش در قرن چهاردم فرانسه روی می‌دهد و سرگذشت تجاوز جنسی به همسر یک شوالیه توسط دوستش را روایت می‌کند. در حالی که هیچکس حرف زن را باور نمی‌کند، مرد از میدان جنگ به خانه بازمی‌گردد تا دوست سابقش را به دوئل دعوت کند.

«آخرین دوئل» فیلمی حماسی در مورد خیانت و عدالت توصیف شده که سه زاویه بازگو می‌شود: دو شوالیه با بازی دیمن و درایور و زنی جوان با بازی کومر که دورانی سخت را باید سپری کند. برخلاف گزارش‌های قبلی، ورایتی می‌نویسد افلک به خاطر بازی در فیلم «آب‌های عمیق» (Deep Water) به کارگردانی «آدرین لاین» در یکی از نقش‌های مکمل ظاهر می‌شود. اما فیلمبرداری «آب‌های عمیق» از ماه نوامبر آغاز می‌شود، در حالی که «آخرین دوئل» قرار است اوایل سال ۲۰۲۰ تولید شود.

درایور انتخاب بهتری برای بازی در نقش متجاوز به نظر می‌رسد، هرچند که کمی جوان‌تر از افلک و دیمن است. درایور که با سریال «دختران» شبکه‌ی HBO به شهرت رسید، هیچگاه از ایفای نقش‌های منفی ترسی نداشته. با تمام این تفاسیر، «آخرین دوئل» هنوز به صورت رسمی از دیزنی و فاکس چراغ سبز دریافت نکرده است. افلک و دیمن نویسندگی فیلم را با همکاری «نیکل هولوفسنر» انجام می‌دهند و در کنار اسکات، «کوین والش» و «درو وینتن» تهیه‌کنندگی پروژه را هم برعهده دارند.

انتظار می‌رود درایور با «داستان ازدواج» به کارگردانی «نوآح بامبک» و بازی «اسکارلت جوهانسن» نامزد اسکار شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۳:۰۷

خدایا من چقد بدم میاد از این بشر ???

نمایش اسپویل