news-background
news-background

شیلین وودلی علاقه‌ای به حضور "ناهمتا" در تلویزیون ندارد

تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم‌های "ناهمتا" (Divergent) مدتی پیش اعلام کرده بودند که قرار است پایان این فیلم‌ها را در قالب تلویزیونی شاهد باشیم. اما اکنون به نظر می‌آید که این پروژه‌ باید در غیاب بازیگر اصلی آن یعنی "شیلین وودلی" (Shailene Woodley) به سرانجام برسد.

وودلی که نقش "تریس" را در مجموعه فیلم‌های ناهمتا بازی کرده است، به مجله "اسکرین رنت" گفته که خیلی نسبت به این اتفاق (ورود "ناهمتا" به تلویزیون) هیجان زده نیست. او در ادامه ذکر کرده:

"آخرین اطلاعی که دارم، این است که تهیه‌کنندگان قرار است پای این مجموعه را به تلویزیون بازکنند. من برای حضور در تلویزیون قرارداد نبسته‌ام. با تمام احترام برای استودیو و همه‌ی دست ‌اندرکاران؛ آنها شاید نظرشان عوض شده و میخواهند کار متفاوتی انجام دهند، اما من لزوما نسبت به نمایش ادامه‌ی این فیلم‌ها در تلویزیون علاقه‌ای ندارم."

ماه گذشته، "مایلز تلر" (Miles Teller) که ایفای نقش "پیتر" در این فیلم‌ها را برعهده دارد، به "هالیوود ریپورتر" گفته که بازیگران با شنیدن خبرها، سرپرایز شده‌اند. وی همچنین ادامه داده:

"چیزهایی که در هر لحظه عوض می‌شوند، بدلیل اتفاقاتی است که از اول قرار نبوده رخ دهند. ما همه به امید اینکه شاهد این فیلم در سینما باشیم، قرارداد بستیم و هرکدام نیز نظری درباره‌ی پایان یافتن این مجموعه داشتیم."

divergent_2014_movie-2560x1600

با وجود اینکه دو فیلم اول از این مجموعه، بلاک باستر (فیلم‌های پرفروش) بودند، اما قسمت سوم آن یعنی "هم پیمان" (Allegiant) اینگونه نبود و موفق عمل نکرد. قسمت چهارم و پایانی این فرانچایز، قرار بود در ژوئن 2017 اکران شود اما بعدها نظر سازندگان عوض شد و آنها تصمیم به جابجایی فیلم، به قاب تلویزیون کردند.

مجموعه فیلم‌های "ناهمتا" از سال 2014 شروع شد و تابحال سه قسمت از آن اکران شده است. داستان فیلم در یک دنیای دور و در یک آرمان شهر اتفاق میفتد. جایی که مردم به گروه‌های مختلفی همانند "فداکاری"، "دوستی"، "رک گویی"، "دلیری" و "هوشیاری" دسته‌بندی شده اند. دختر و پسرها در این شهر، زمانی که به سن خاصی میرسند، در یک مراسم، گروه‌های خود را انتخاب میکنند. نقش اصلی این فیلم که "تریس" نام دارد و از گروه "فداکاری" میباشد، در این مراسم گروه "دلیری" را انتخاب میکند و داستان اصلی از اینجا آغاز میشود.

قسمت اول این فیلمها واقعا دارای داستان خوبی بود و موفق نیز عمل کرد. قسمت دوم هم با اینکه در باکس آفیس افت داشت، اما همچنان فیلم خوبی بود. اما این موارد در قسمت سوم اتفاق نیفتاد و این فیلم ضعیف عمل کرد. حال قرار است که ادامه‌ی آن را در تلویزیون شاهد باشیم و امیدواریم پایانی خوب از این فیلم‌ها را ببینیم. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید