دانلود انیمیشن Despicable Me 3 2017 (من نفرت‌انگیز ۳) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Despicable Me 3 2017

من نفرت‌انگیز ۳

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    LEGi0N, d3g, LAMA

  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۰۰

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

گرو که به همراه سه دخترش، زندگی جدیدی را با لوسی آغاز کرده، قصد دارد تا تمام شرارت های پیشین خود را کنار بگذارد و به زندگی اش بطور عادی ادامه دهد. همه چی به خوبی پش می رود تا اینکه سر و کله برادر دوقلواش که سال ها پیش او را گم کرده است پیدا می شود و زندگی بدور از شرارت گرو را به چالش می کشد. گرو مجبور می شود به رقابت و مقابله با او بپردازد و همین باعث می شود که دوباره سراغ شرارت های سابق خود برود ...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۰۳

بد نبود در حد تعریف هایی که میشد از مردم نبود و در حد بدی که منتقدین هم میگن نبود یه اثر متوسط رو به بالا...

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۰۴

زیاد جالب نبود. نسبت به دو قسمت قبلیش خیلی ضعیف عمل کرده بود.دو قسمت قبلیش خیلی عالی طنز و هیجان انگیز بودن. مخصوصا قسمت دومش.

نمایش اسپویل
۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۵۸

انیمیشن "من نفرت انگیز 3" با اینکه امتیاز بالایی از طرف مردم و منتقدین کسب نکرد اما با بودجه‌ای 80 میلیون دلاری بیشتر از یک میلیارد دلار فروش داشت. بخشی از این فروش مربوط به دو قسمت قبلی مجموعه است اما بی انصافیه اگه بگیم خود این انیمیشن صرفا برای اهداف تجاری بوده. صدا پیشگی، رنگ‌بندی، کارهای خنده‌دار مینیون‌ها، شخصیت جالب ضد قهرمان و... رو نمیشه نادیده گرفت. با این وجود منکر اشکالاتش هم نمیشم. به شرط حفظ کیفیت کار، زمان فیلم میتونست بیشتر باشه تا بهتر به شخصیتها پرداخته بشه و ضد قهرمان خیلی راحت و سریع نبرد آخر رو نبازه. خلاقیت و ریزه‌کاری‌های کمتری نسبت به نمونه‌های قبل داشت و در آخر فیلم نقش خاصی برای مینیون‌ها وجود نداشت. یا در دو قسمت برت خودش رو جای دو نفر دیگه جا میزنه و چهره و لباس اونا رو میپوشه که خیلی ساده و مبتدیانه است. یکی از دلایل ضعیف‌تر بودن این قسمت شاید به دوبله برگرده که اکثرا قبلیا رو با دوبله دیدن و این رو با زبان اصلی. مطمئنا اگه با دوبله‌ای در حد قبلیا این قسمت رو ببینیم بیشتر باهاش ارتباط برقرار می‌کنیم.

نمایش اسپویل