دانلود فیلم No Mercy 2010 (بدون رحم) با زیرنویس فارسی

No Mercy 2010

بدون رحم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۵۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

آسیب شناس پزشکی قانونی، مامور پرونده ای عجیب شده است. پرونده ای که با دیدن یک انسان به قتل رسیده توسط دختری در رودخانه کشف شده است و...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۰۰

فیلم در سبک فیلم اولدبوی هست. اما به نظر من از اولدبوی داستان منطقی تری داره من که واقعا دوست داشتم. همونطوری که از اسمش پیداست هیچ رحمی در این فیلم نیست. صحنه های دلخراشی داره که شاید مورد پسند همه نباشه در دیدنش شک نکنید، به نظر من فوق العادست تازه بانو سوسانو هم بازی کرده :)

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۰۲

متاسفانه بعد از دیدن این فیلم نطرم به کلی در مورد فلمای کره تغییر کرد . قبلا با شوق و ذوق هر فیلم کره ای که کارگردان خوبی داشت رو میدیدم ولی این فیلم داغونم کرد و فهمیدم فیلمای کره ای مثل هندونه ممکنه بعضیاشم تو زرد در بیاد کارگردانی فیلم متوسط بازی متوسط فیلمنامه بسیار ضعیف (سعی کرده بود پیچش ایجاد کنه ولی واقعا انقدر داستان ضعیف بود که پیچش هم نتونست کاری انجام بده) . استفاده از صحنه های کالبد شکافی به صورت کلوز آپ کاملا بیهوده بود در فیلم ممکنه این فیلم با سلیقه یه عده جور در بیاد ولی من حتی پیچش آخرشم به نظرم مفهوم خاصی نداشت مگر اینکه شما خیلی به قاطل حق بدی که عصبانی بوده باشه آخه یعنی چی بخه خاطر بدنام شدن خواهر بیاد این همه دیوونه بازی در بیاره کاملا تخیلی بود!

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۴۶

محشره این فیلم محشر واقعا ارزش وقت گذاشتن پاش رو داشت

نمایش اسپویل
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۹

واقعا تو دیدن این فیلم شک نکنید......شبی که این فیلمو دیدم تا صبح نخوابیدم و درگیرش بودم....پیام خیلی آموزنده ای هم داشت

نمایش اسپویل
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰

از اون دسته فیلم هایی هست که فقط سرگرم تون می کنه تا بفهمید داستان چیه و واقعا اثر هنری نیست ... سرگرم کننده ترکیب مستقیمی از فیلم های seven و oldboy و taken و کمی هم سینمای بالیوود!

نمایش اسپویل
۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷

کاملا موافقم . ارزش دیدن نداشت متاسفانه

نمایش اسپویل
بیشتر