دانلود فیلم Maleficent 2014 (مالیفیسنت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Maleficent 2014

مالیفیسنت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۰۱

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    HDMaNiAcS, HiDt

فارسی

English

داستان زنی مهربان با قلبی پاک به نام "ملفیسنت" که در ابتدا زندگی روستایی را در صلح می گذارند که ناگهان ارتشی به سرزمین او حمله می کند و او به عنوان قدرتمند ترین محافظ به شدت از سرزمین خود محافظت میکند اما ظالمانه در حق او خیانت می شود و قلب مهربان و پاکش تبدیل به سنگ می گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ۰۱:۴۳

وقتی مرز میان عشق و شهوتِ قدرت ، عشق رنگ میبازد و آنگاه که از دل نفرت ، عشقی تلؤلؤ پیدا میکند سیاهی به سپیدی رنگ میبازد و سپیدی در برابر سیاهی به تار و پودی مبدل میگردد آه از این هجوم درد ، آه ازین درد بی درمان .... داشتم چرت و پرت میگفتم ، فیلم بدی نیست ‌... خوبیش در حد وسطه ، نه با دیدنش زیاد حال میکنین و نه با ندیدنش چیزی رو از دست می‌دین ولی از لحاظ گرافیکی و ساخت واقعا قابل تقدیره با اینکه آدم یاد قسمت اول و سوم شِرِک میوفته

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵

فانتزی بسیار زیبا با جلوه های ویژه عالی البته بماند که به چارلی و کارخانه شکلات نمی رسه ولی بازم عالیه شک نکنین در دیدنش قسمت دومشم عالیه

نمایش اسپویل
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۰۷

این فیلم تو ژانر فانتزی از احترام ویژه ای برخورداره.فوقالعاده خوش ساخت و عالی به همراه جلوه های ویژه شاد.داستان هم که همون نسخه کلاسیک زیبای خفته منتها با کمی تغییرات هست.شاید این تغییرات برای کسانی که با نسخه کلاسیک خاطره دارن جالب نباشه ولی بنظرم ارزش دیدن داره.

نمایش اسپویل
۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۶

جزو فیلم های برتر و شاخص ژانر فانتزی محسوب میشه. دلیلش هم کارگردانش هست که تخصصش جلوه های ویژه است. دنیای فانتزی زیبا و جذابی داره فیلم و حضور آنجلینا جولی هم به جذابیت فیلم کمک کرده. از نظر داستانی هم متوسط بود و قابل پیش بینی.

نمایش اسپویل
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۷:۵۶

یکی از بهترین فیلمهای فانتزی که به عمرم دیدم

نمایش اسپویل
بیشتر