دانلود فیلم Kamikaze 1986 (داوطلب مرگ)

Kamikaze 1986

داوطلب مرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

«آلبر» (گالابرو)، مهندس نابغه الکترونیک، پس از سالها خدمت صادقانه در یک کمپانی عظیم کامپیوتری، به شکلی کاملاً غیر منتظره بازنشست می شود. او که اکنون وقت خود را به تماشای تلویزیون می گذراند، آرام آرام به صرافت می افتد وسیله ای اختراع کند تا از این دنیای ناسپاس که خدماتش را نادیده انگاشته، انتقام بگیرد. پس تفنگی طراحی می کند که او را قادر می سازد هنگام تماشای تلویزیون، به هر کسی که به طور زنده جلوی دوربین استودیوهای تلویزیون قرار می گیرد، شلیک کند و او را بکشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۱۴

راجع به فیلم: اگر نسبت به زمان ساخت خودش بهش توجه کنیم فیلم قابل احترامیه. . فیلم خوبی بود ولی ارزش دو باره دیدن رو نداره . 6.5 از 10

نمایش اسپویل
۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹

واقعا یاد این فیلم نوستالژیک بخیر.خاطرم است بین سالهای ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ یکی دو بار تلویزیون این فیلم را برای اولین بار نشان داد و چقدر من در آن دوران که در سالهای سوم و چهارم دبستان بودم تحت تاثیر این فیلم قرار گرفتم.جا دارد یادی کنم از دوبلورهای نقشهای پلیس اول فیلم(زنده یاد محمد عبادی) و دانشمند قاتل(مرحوم حسین معمارزاده)که در این مدت به رحمت ایزدی پیوستند.البته در نسخه سانسور شده دوبله ای که شبکه نمایش در سالهای اخیر نشان داد.

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۱

یک فیلم نوستالژیک که متاسفانه نه کیفیت بصری قابل قبولی داره، نه دوبله‌ی پارسی داره، و نه حتی زیرنویس پارسی!

نمایش اسپویل