دانلود فیلم Predators 2010 (غارتگران) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Predators 2010

غارتگران

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۶

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt

  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

گروهی از جنگجویان زبده، در حال سقوط آزاد به هوش می آیند و موفق می شوند با استفاده از چتر نجات در یک جنگل فرود آیند. طولی نمی کشد که آن ها در می یابند روی یک سیاره دیگرند و اکنون موجوداتی بیگانه به دنبال شکار آنها هستند. اکنون تنها راه آن‌ها برای زنده ماندن در این بازی مرگبار، همکاری است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۴:۵۴

بهترین کالکش غارتگر مربوط به سال 1987 . 2010 (همین فیلم) هست باقی ارزش دیدن رو ندارن 7 از 10

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۱۴

در سال 1987 اولین فیلم از سری فیلم های Predators با بازی آرنولد شوارتزینگر ساخته شد و یک فیلم اکشن محسوب می شد....یک اکشن بسیار هیجان انگیز با تم ترسناک که محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرد و یکی از دلایل محبوبیتش حضور ارنولد در این فیلم بود...در ان زمان این بازیگران بزرگ جثه بدنساز برای بینندگان سینما بسیار محبوب بودند... در سال 1990 قسمت دوم این مجموعه ساخته شد که به هیچ عنوان به محبوبیت قسمت اول نرسید و یک شکست تجاری کامل محسوب می شد...حتی همین الان بسیاری از سینما دوستان نمی دانند که این فیلم قسمت دومی هم دارد که در سال 1990 ساخته شد... کمپانی قرن بیستم در طی این سالها در صدد بود دنباله ای برای این فیلم بسازد...در سال 1995 رابرت رودریگز فیلمنامه ای به کمپانی برای ساخت قسمت سوم این فیلم ارائه کرد اما مدیران کمپانی قبول نکردند به این دلیل که برآورد کرده بودند هزینه ساخت فیلم زیاد است و به صرفه نیست و رابرت رودریگز به سراغ ساخت فیلم دسپرادو رفت... بعد گذشت 15 سال و بازخوانی فیلمنامه کمپانی تصمیم گرفت با تغییر عمده فیلمنامه قسمت سوم این فیلم را بسازد...گفته می شود در فیلمنامه ای که رودریگز تهیه کرده بود قرار بود آرنولد هم در قسمت هایی از فیلم بازی کند که با تغییر فیلمنامه این موضوع منتفی شد... فیلم شکارچیان داستان چهار سرباز یک گانگستر یک عضو یاکوزا یک زندانی اعدامی و یک دکتر جوان حیله گر است که خود را به خنگی زده است...این هشت نفر توسط شکارچی های فضایی ربوده شده و به یک سیاره دیگر انتقال داده شده اند تا مثل بازی شکار آنها را شکار کنند... این فیلم یک فیلم اکشن مدرن و حرفه ای نیست و انتظار دیدن یک اکشن قرن 21 ام را نداشته باشید و همانطور که سازندگان ایم فیلم گفته اند این فیلم ادای احترامی به فیلم سال 1987 است و برای کسانی است که عاشق آن فیلم بوده اند... این فیلم یک فیلم کاملا ساده و سرراست است و یک داستان مشخص را از لحظه ی ابتدایی فیلم تا آخر فیلم دنبال می کند...با توجه به پیشرفت چشمگیر جلوه های ویژه می توان گفت نسبت به فیلم 1987 جلوه های ویزه بسیار زیبایی دارد و شکارچی ها تغییرات عمده ای یافته اند و حتی به دو گروه که دشمن یکدیگر خستند تبدیل شده اند...بازی بازیگران فیلم در حد خوب است و از درجه بین ضعیف تا عالی همان درجه خوب را می گیرد...رابطه قوی و به اصطلاح شیمی خوبی که بین بازیگران فیلم در جریان دارد باعث می شود تماشاگر به همراه آنان خود را در فیلم بیند و با آنان هیجان زده شود با آنان بترسد و تمام واکنش های آنان به بیننده منتقل می شود... اگر شما فیلم سال 1987 با بازی آرنولد را دیده اید و از تماشای قسمت دوم آن در سال 1990 دلسرد شدید به شما پیشنهاد می کنم حتما این فیلم را ببینید تا بار دیگر خاطره هیجان انگیز فیلم آرنولدی 1987 را در شما زنده کند...

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱

با درورد بر شما، به نظرم این قسمت سوم هم نتونستش فیلم زیبایی رو به نمایش بزاره و از جذابیت کافی برخوردار نبودش. انتخاب بازیگر اصلی هم برای من خیلی عجیب بودش، به این چهره فقط مهربانی و نیکوکاری میادش والا : )

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۰

من قسمت اول این مجموعه رو در سال های دور دیدم و سال پیش هم مجدد دیدمش و لذت بردم. قسمت دوم رو هیچوقت تماشا نکردم. با تشکر از شما و سپاس از بیان نظرات تون که باعث شد من علاقمند بشم به دیدن قسمت سوم. میخواستم نظر و توضیحاتتون رو در خصوص قسمت چهارم که محصول 2018 هستش هم بدونم. ممنون میشم بفرمایید : )

نمایش اسپویل