دانلود فیلم Mad Max: Fury Road 2015 (مکس دیوانه: جاده‌ی خشم) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Mad Max: Fury Road 2015

مکس دیوانه: جاده‌ی خشم

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۳۶

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, HiDt

  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰

    اضافه شدن کیفیت جدید

    x265 BluRay 1080p 3D

فارسی

English

در آینده‌ای دور، و در سرزمینی خشک و بی‌آب و علف، یک زن بر علیه حاکم و قوانین او شورش می‌کند و برای پیدا کردن سرزمین مادری خود راهی سفر می‌شود. گروهی از زنان زیبا که توسط حاکم سرزمین، زندانی شده بودند، او را همراهی می‌کنند ولی در ادامه، با مردی بی‌خانمان و کم‌حرف به نام «مکس» نیز مواجه می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۰۱

بزرگ‌ترین نقطه قوت مد مکس، نه بازیگرهاشن و نه داستانش. دنیاشه‌. دنیای مد مکس با یه جنگ‌جهانی سوم به وجود اومده. مثل اکثر جهان‌های پساآخرالزمانی دیگه ولی مدمکس خیلی خیلی بیشتر درگیر جزئیات شده و معمای بقا رو به در مدیوم سینما در لول بالاتری به تصویر کشیده. نشون داده چطور بعد از آخرالزمان تمدن دوباره شکل می‌گیره. منتها شکل جذابی نداره. سر همین موضوع برخلاف قیافش، ژانرش بیشتر دیستوپیاست تا پساآخرالزمانی. هرچند هر دو رو شامل می‌شه. داستانش هم به خوبی از جهان فیلم بهره برده بود. منتظر قسمت دومم تا ببینم چقدر بیشتر می‌تونه توی این برهوت شور کند و کاو کنه.

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹

عالی و زیبا و احساسی

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۷

خدای من !!!! عجب فیلمی!!!! عجب فیلمی!!!! محشره!!!

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۲۵

به نظرم این کلمه \" شاهد بودن \" که هنگام مرگ در این فیلم به کار می رود در واقع از مفهوم \" شهادت \" در اسلام آمده است .

نمایش اسپویل
۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۳۶

توصیه میشه از قسمت دوم این کالکشن شروع کنید به دیدن قسمت اول ارزش تماشا کردن نداره و چیز بخصوصی هم نداره . این قسمت هم قطعا بهترین در این کالشکن هست بسیار مهیج و تماشایی ست . 100٪ توصیه میشه برای دیدن . 8 از 10

نمایش اسپویل
بیشتر