دانلود فیلم The Dark Knight Rises 2012 (شوالیه تاریکی بر می خیزد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Dark Knight Rises 2012

شوالیه تاریکی بر می خیزد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K W4NK3R, 4K CtrlHD

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

فارسی

English

هشت سال پس از سلطه بی نظمی جوکر، و حال در آستانه نابودی کامل گاتهام، توسط "بین"، تروریست غیرنظامی حیوان صفت، مرد خفاشی،"بتمن"به کمک زن گربه ای اسرارآمیز، مجبور می شود که از تبعیدگاهش بزای نجات شهر به پا خیزد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۴۲

وای چه بشود اگه نولان قسمت چهارم این سری رو بسازه . ولی متاسفانه هممون میدونیم که این اتفاق هیچوقت نخواهد افتاد :(

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۲۱

کریستوفر نولان کار خودش رو با پایان قسمت سوم تموم نکرده.رابین رو تازه در پایان این قسمت معرفی کرده و امکان بازگشتش رو به عنوان نویسنده و کارگردان سری بتمن باز گذاشته.امیدوارم فقط یک امید واهی نباشه.

نمایش اسپویل
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۳۷

بهترین سه‌گانه و فیلم‌های ابرقهرمانی واقعا تا لحظه آخر فیلم شما رو میخکوب میکنه و اصلا حوصله‌سربر نیست به قول یکی از دوستان تو کامنت‌ها فیلم ابرقهرمانی به اینا میگن نه چیزایی که مارول و دی‌سی میسازن نولان با کارگردانی این سه فیلم نشون داد که برخلاف چیزی که همه میگن، فیلم اکشن هم میتونه بسازه ? به نظرم من این فیلم هم سطح فیلم دوم (شوالیه تاریکی) یا شاید حتی یه کم بهتر بود و من خیلی ازش خوشم اومد خلاصه که از دستش ندین از همه لحاظ عالیه؛ بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه، اکشن و ... :)

نمایش اسپویل
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۲۰

مثه اینکه سوار اتاق پنج بشی بگی ماشین اینه نه چیزایی که بی ام دبلیو مسازه :)))

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۳:۰۹

من که عاشقش شدم.ضعف داره ولی هنوز هم برای کسانی که مثل من عاشق این زانر هستند عالیه

نمایش اسپویل
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۰۷

جدی نمی‌دونم این فیلم چی داره که اینقدر دوسش دارم. حقیقتاً فیلم مورد علاقه منه! چند تا نکته این فیلم رو خیلی دوست داشتنی می‌کنه. اولی از نظر من آنی هاتاوی هست. خیلی بازیگر خوبیه و باید بگم که نقشش توی این فیلم "دوست داشتنی" بود. دومی داستان عجیب و غریب این قسمته. این مواجۀ خاص و متفاوت آدم رو بد جور درگیر می‌کنه. تازه دو بخشی بودن فیلم قابل توجهه (البته این ویژگی توی همۀ فیلم‌های نولان هست. ما یک ظاهری می‌بینیم که داستان فوق‌العاده جذابی داره، پر از صحنه‌های خیره کننده و اکشنه. و ما توسط اون ظاهر "سحر" می‌شیم. اما در باطن همۀ اینها از یک ایدۀ فلسفی نیرو می‌گیرند. . .). در یک سطح این فیلم کاملاً نمادینه. آخرین نکته هم اینکه پایان دلگرم کننده‌ای داشت. یعنی اون سکانس آخر ته امیده!!! (یک چیزی هم توی پرانتز بگم؛ می‌شد یک قسمت دیگه هم به این سه گانه اضافه بشه. من هر بار که دوباره با فیلم تجدید میثاق می‌کنم حسرت نبودنش رو می‌خورم. . .)

نمایش اسپویل
بیشتر