
The Hobbit: The Desolation of Smaug 2013
سرزمین میانه ۱: هابیت ۲: ویرانی اسماگ
- Peter Jackson
- PG-13
- ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه
فارسی
English
دورف ها به همراه بیلبو بگینز و گاندالف خاکستری، به سفر خود برای نجات اربور، شهر مادری شان، از دست اسماگ، ادامه می دهند. بیلبو بگینز هم تحت نفوذ حلقه ای مرموز و جادویی می باشد.


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Polestar
Polestar
۶ تیر ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷
خیلی جاها بچگانه مثل انیمیشن کودکان بود، خصوصاً حرف زدن اژدها. بعضی جاها هم مثل گیم کامپیوتری. امتیاز من شش إلی هفت
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mamali.jon1394
mamali.jon1394
۴ شهریور ۱۴۰۰ ۰۴:۰۳
درسته صحنه های جنگ جذابیتی در حد ارباب نداره ولی باید در نظر داشت که در دورانیه که سائورون وجود فیزیکی نداره و هنوز قدرتشو دوباره بدست نیاورده فقط جنگا به نظرم خشونتش کم بود وگرنه همه چه عالی بود از نشون دادن نکرومانسر تا اسماگ از قسمت اول خیلی بهتر بود
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
pirhadihosein
pirhadihosein
۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۵۵
هنوز ارباب حلقه ها اربابه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mahan-punisher
mahan-punisher
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۲۸
نمره ای که واسه هر سه قسمت هابیت در نظر گرفتن یه لج بازی و بی انصافی محضه این سه گانه واقعا خوبه و نباید ازش چشم پوشی کرد صحنه های فانتزی و جلوه های ویژه فیلم واقعا عالیه ، سکانسهای نبرد هنرمندانه اجرا شده که از کارگردانی مثل پیترجکسون همین انتظار میره
۵
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ