دانلود فیلم World War Z 2013 (جنگ جهانی زد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

World War Z 2013

جنگ جهانی زد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo

  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۴۶

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

فارسی

English

گری لین (برد پیت) از سوی سازمان ملل ماموریت می یابد, مانع گسترش زامبی ها یی شود که همه ارتش ها را شکست داده و موجب سقوط دولت ها شده اند. و اکنون تهدیدی برای نسل انسان ها به شمار می آیند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۲۴

من کاری به پیام های سیاسی فیلم و از این قبیل مسائل ندارم به نظر من این فیلم با چالشهای پیش رو خیلی مبتدیانه و پیش پا افتاده برخورد کرد و در بهترین حالت این فیلم اثر یکبار مصرفیه!!! میشه گفت کیفیت فیلم در سطح معمولیه... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۹

فقط همینو بدونید که سکانس‌های بی نظیر این فیلم الهام بخش فیلم‌ها و بازی‌هایی هستن که بعدا در مورد زامبی ساخته شدن. به هیچ عنوان از دستش ندین. حسی که میده خیلی واقعیه

نمایش اسپویل
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۳:۱۷

به جرات بهترین فیلم ژانر زامبی بود که دیدم

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶

حالا دلایلمو جداگانه می نویسم که چرا فیلم وقت تلف کنی بود. اصلا باورپذیر نبود. اولا زامبیا از موقعی که زنده بودن فرزتر شده بودن که این به خودی خود عیب نیست ولی اصلا در برابر اونها هیچ کاری نمی شد کرد مثل صحنه ی هواپیما یا اورشلیم! خوب با این سیستم که نمیشه به فیلم شاخ و برگ داد و موقعیت خلق کرد. اصلا نمیشه با زامبیا درافتاد و کلی امکانات از بین می ره برای جذاب شدن. بعد از همه جا مسخره تر و مضحک تر اون صحنه‌ی تزریق سم بود! آخه همینجوری یه آدم نابلد رفت یه چیزی پیدا کرد و همینجوری یه دوزی به خودش تزریق کرد و ژست فداکاریش گرفت و بعد هم ظرف چند دقیقه سریع میکروبها اثر کردن و زامبی هم متوجه شد که این بدن آدم سالم نیست! آخه این چه بولشتی بود دیگه... یا اونجا تو صحنه‌ی سوختگیری یعنی این قازقولنگها یه قسمت محدود رو نتونسته بودن پاکسازی کنن که برای سوختگیری باید اونجور جانفشانی می کردن! قبول کنید فیلم مسخره ای بود.

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۵۸

تعجب می‌کنم اینقدر از این فیلم تعریف کردن! البته بازیها خیلی خوبه ولی فیلمنامه به نظر من افتضاح و باورناپذیر. پیشنهاد می کنم وقت نذارید براش.

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۰

من فیلمو هنوز ندیدم ولی تو ژانرش نوشته علمی تخیلی

نمایش اسپویل
بیشتر