دانلود انیمیشن Moana 2016 (موآنا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Moana 2016

موآنا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۲۱

    اضافه شدن انکود جدید

    iFT, x0r

  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۲۰

    اضافه شدن انکود جدید

    iFT, x0r

فارسی

English

یک جزیره کوچک قدیمی توسط شخص بدجنسی بنام "مائویی" نفرین وحشتناکی می شود و دختر رئیس قبیله "موانا" می خواهد همه چیز را درست کند. به همین خاطر او باید به منطقه ای دور دست برود تا پاسخش را دریافت کند. موانا در اقیانوس آرام با مرد قدرتمندی بنام "دمیگا" نیز آشنا می شود که همراه یکدیگر با قایق بادبانی یک ماجراجویی بزرگی را آغاز می کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۳۹

تو انیمیشن های 10 سال اخیر جزو قابل قبول هاست، سرگرم کنندست. ولی هرگز جذابیت کارای قبل از 2000 دیسنی رو نداره.

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۰۸

انیمیشن خوبی بود ، هم از لحاظ بصری هم موسیقیش خوبه ، محتواش هم خیلی خوبه وقتی انسان سعی می‌کنه تعادل طبیعت رو به هم بزنه ولی توی کار خودش میمونه و حتی طبیعت به جنگ با انسان ها میاد ! در کل خوبه و پیشنهاد میکنم ببنید....

نمایش اسپویل
۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳

چقدر من از این انیمیشن حس خوب گرفتم،اولین بار که دیدم 16 یا 17 سالم بود.بعد از 5 سال هنوز هم دوست دارم هزار بار نگاش بکنم.حس رهایی و آزاد بودن و مستقل بودن یک دختر نوجوان بلند پرواز رو با وجود سختگیری های خانواده و جامعه رو خیلی خوب به تصویر کشیده بود.

نمایش اسپویل
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۱۴

chera kasi nazar nadad! kasi doost nadasht? :( chili khoshrang bood hamechiz o Ghashang vali oghianoos k in hame ghodrat dasht chera khodesh ghabool e zahmat nadad?:)

نمایش اسپویل
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸

باورم نمیشه کسی بهش نظر نداده هنوز :) سعی کردن فمینیست بازی و آنتی ریسیست بازی دربیارن ولی خط داستانی شدیدا مسخره ست اهنگ خوب کیفیت ساخت خوب ولی داستان میلنگه همه چیش قشنگه به شرطی که خیلی سخت نگیرید

نمایش اسپویل