
M3GAN 2.0 2025
- Gerard Johnstone
- PG-13
- ۲ ساعت
فارسی
English
دو سال پس از خرابیهای مگان، سازندهاش، جما، برای نابودی آملیا، سلاح نظامی ساختهشده توسط پیمانکاری دفاعی که فناوری مگان را دزدیده بود، به احیای مخلوق بدنام خود متوسل میشود.

فارسی
English
دو سال پس از خرابیهای مگان، سازندهاش، جما، برای نابودی آملیا، سلاح نظامی ساختهشده توسط پیمانکاری دفاعی که فناوری مگان را دزدیده بود، به احیای مخلوق بدنام خود متوسل میشود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
u_701653
u_701653
۳ مرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۲۴
به نظرم فیلم بسیار خوبی بود اگر این فیلم دهه 90 ساخته می شد جنبه علمی تخیلی داشت ولی الان با پیشرفت هوش مصنوعی و ورود ان به زندگی و تجسم عینی ان در نبرد های نوین واقعی دیگر این فیلم علمی تخیلی نیست . مگان 1 جسورانه بود ولی مگان 2 واقعا عالی و باور پذیر بود. من نمره کامل به فیلم دیدم و واقعا هم لذت بردم . مخصوصا ابتدای فیلم که خیلی دلچسب بود .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
renme69
renme69
۲۶ تیر ۱۴۰۴ ۰۱:۱۲
نمیتونم نظر بدم چون تا دقیقه ۵ ام فیلم رو به زور دیدم :)) - حیف حجم…
u_701653
u_701653
۳ مرداد ۱۴۰۴ ۰۸:۲۴
اتفاقا 5 دقیقه اولش خیلی عالی بود ما 90 میلیون که کلی حال کردیم
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ali.mdna
ali.mdna
۳۰ تیر ۱۴۰۴ ۰۲:۲۰
دقیقا تا دقیقه 5 نگاه کردم که بدونم چرا تا اونجا به زور دیدی ! یعنی خدا هم تیزر رو هم پخش آنلاین رو از دستت گرفته هم چشمتو که ببینی نوشته ژانر شخمی-تخیلی ؟ که کاملش رو دانلود کنی و 5 دقیقه اولش رو ببینی و بیایی کامنت اینطوری بذاری ؟ آبکی بودن خط داستانی و فوق تخیلی بودنش توی تیزر مشخصه ! و کسی که میخواد نگاه کنه ، میدونه چیو قراره ببینه ! جالبه والا ، بارها اتفاق افتاده کامنت منفی بخوره یه فیلم ، ولی مبینی تو ژانر و داستان خودش ، فیلم خوبیه ! و بارها هم برعکس ! کلی تعریف و تمجید بشه تو کامنتا ، بعدش میبینی مزخرفه !!
۴
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۹
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ