دانلود انیمیشن Kung Fu Panda 4 2024 (پاندای کونگ‌فو‌کار ۴) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Kung Fu Panda 4 2024

پاندای کونگ‌فو‌کار ۴

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

پو را در ماجراجویی های با چشمان درشت او در چین باستان دنبال کنید، که عشق او به کونگ فو تنها با اشتهای سیری ناپذیر مطابقت دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۵

به نظر من از کار های قبلی ضعیف تر بود و انتظار بیشتری ازش میرفت چون تو قسمت های قبل کاراکتر اصلی فیلم پو بود و نقش پررنگ تری داشت و مخاطب و بیشتر به خودش جذب میکرد اما تو این قسمت ما دو کاراکتر داشتیم که نقش اصلی به دو کاراکتر برمیگرده ولی این به این معنی نیست که خیلی بده، نه ولی اون نوسنالژی قدیمو نداره از نظر من.

نمایش اسپویل
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۸

من از ساختن ادامه ی داستان های نوسنالژی خوشم نمیاد به دودلیل: 1- مثل اولین قسمت نمیشه 2- دیدن تکامل شخصیت اصلی یادم میندازه منم بزرگ شدم به نظرم قسمت چهار پاندا درست همون حسی رو برای من داشت که دیدن ماشینها داشت همونطور که مک کویین بالاخره بازنشست شد اما کاراکترش کامل شد، انگار برای پاندا یا همون پو هم همین اتفاق افتاد نمیگم قسمت خیلی قوی و منحصر به فردی بود، نه اصلا! اما نباید sequelهارو با قسمت اول مقایسه کنیم مگر اینکه اصلا ادامه داستان بهش وابسته باشه. شاید مقایسه خیلی درستی نباشه اما مثلا هری پاتر اصلا پایان داستانش وابسته به قسمت های متعدد داشتن بود اما داستان هایی از این دست برای تماشاچی های قدیمش عه قطعا هر اثری میتونه بهتر از چیزی که هست باشه، اما بهتر نبودنش عامل بد بودنش هم نیست اگر با کاراگتر پو بچگیتونو گذروندید به نظرم به اون بچه ی درونتون دیدنش این قسمت رو بدهکارید!

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۴

از قسمت ۳ بهتر بود ولی در حد قسمت ۱ و ۲ نبود و کلن هیچ چیز جدیدی نداشت نبینید هم چیزیی رو از دست نمیدید فقط امیدوارم قسمت ۵ رو دیگه نسازن ۶ از ۱۰

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۱

حاوی اسپویل: خیلی ضعیف و نا امید کننده بود هیچ چفت و بست درست و حسابی نداشت ، اولا دقیقا مثل قسمت 1 فردی که هیچ ارتباطی با کونگ فو و معبد رو نداشت به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می کنن دوما پنج آتشین حضور ندارن ، سوما فیلم نامه پیچش خاصی نداره شخصیت ها خوب شکل نگرفتن و در نهایت همه می دونن بهترین فرد برای جنگجوی اژدها از اول ببری بوده و بس واقعا این بخش فرهنگ شرقی رو نمی فهمم که چرا هیچ وقت به تلاش و کوشش اهمیت نمی دن بابا این روباه دزده ، وقیحه ، این رو چی به جنگجوی اژدهاااا

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۱

50% هم مثل قبل نبود و یک داستان تکراری و در بخش پایانی حتی چفت بست درست هم نداشت. فقط می خواستن تموم بشه انگار

نمایش اسپویل
بیشتر