دانلود فیلم Talk to Me 2022 (با من صحبت کن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Talk to Me 2022

با من صحبت کن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۵۰

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

فارسی

English

هنگامی که گروهی از دوستان متوجه می شوند که با استفاده از یک دست مومیایی شده، می توانند ارواح را احضار کنند، درگیر هیجان جدیدی می شوند، اما وقتی یکی از آنها زیاده روی می کند نیروهای ماوراء طبیعی وحشتناک آزاد می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۰:۳۸

binazirr

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۴۸

جلوه های ویژه اش دل بهم زن بود داستانش خطی بود و ناقص تمام شد بنابراین شاید ادامه اش رو میخواهند بسازند که رو هوا تمام کردند فیلم را حتی تهش هم پرش داشت و بیننده نفهمید چی شد که این طوری شد و شخصیت ایکس چطوری جان سالم بدر برد

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۳۹

تنها نکته مثبت این فیلم گریم ارواح هاش بود... باید به گریمور این فیلم تبریک گفت به نظرم به زحمت ارزش 1بار دیدن رو داشت اگه کسی ندیده باشه هم چیزی رو از دست نداده! یعنی از سینمای استرالیا بیش از این انتظار نمیره!!

نمایش اسپویل
۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۴۹

مدت ها بود یه همچین فیلم آزاردهنده ای ندیده بودم، داستانش کلی سوال ایجاد میکنه و برای هیچ کدوم جوابی ارائه نمیده و اصلا انسجام نداره و اتفاق ها یهویی و بی دلیل میوفتن. من بخاطر علاقم به ژانر وحشت دیدمش ولی متوجه شدم یه فیلم ترسناک خوب به جز ترس به عناصر دیگه ای هم نیاز داره تا ارزش تماشا داشته باشه

نمایش اسپویل
۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳

اگر عاشق فیلم‌های ترسناک هستید، به نظرات منفی توجه نکنید. خیلی بعیده لذت نبرید از این فیلم. پایان‌بندیش شاید رضایت‌بخش نباشه، ولی یه‌ساعت‌ونیم لذت‌بخشی خواهد بود :)

نمایش اسپویل
بیشتر