دانلود فیلم Spider-Man 2 2004 (مرد عنکبوتی ۲) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Spider-Man 2 2004

مرد عنکبوتی ۲

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۹

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

«پیتر پارکر» (مگوایر) خود را از فعالیت های نجات بخش کنار کشیده و با زحمت درسش را در دانشگاه کلمبیا ادامه می دهد و کما کان به عنوان عکاسی نیمه وقت برای روزنامه ی «دیلی بیوگل» کار می کند. تا این که ناچار می شود برای مقابله با تهدیدات دانشمند دیوانه ای به نام «دکتر اکتاویوس» (مولینا) وارد عمل شود...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۱۲

در این فیلم از اونجایی که دست سم ریمی بازتر بود تغییرات مثبتی رو نسبت به فیلم اول به وجود اوورد ، مثل جلوه های ویژه که بسیار طبیعی تر از فیلم قبلی دراومده... در مورد خود اثر به نظرم به مانند فیلم اول دلنشین و به یاد موندنیه ، کاراکتر دختر اکتاویوس (با بازی آلفرد مولینا) جز به یادموندنی ترین شخصیت های شرور در فیلم های سینمایی از آب دراومده و بازی عالی آلفرد مولینا جذابیت چند برابری بهش بخشیده... چند تا سوتی داشت ، یکیش اون سکانسی که پیتر از اون ارتفاع به زمین افتاد عینکش نه از چشمش افتاد نه روش خشی افتاد ولی به خاطر کیفیت بالای اثر قابل چشم پوشیه... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴

دکتر اکتاویوس

نمایش اسپویل
۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۲۴

قسمت دوم این سری هم داستان جذابی داشت.

نمایش اسپویل
۹ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۰۲

Hello Peter :)

نمایش اسپویل
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۴۸

امروز 28 آوریل و روز جهانی ابرقهرمان هست و من برای ادای احترام این کامنت رو اینجا قرار میدم تا یاداوری شه برای خودم و خیلی‌های دیگه: زمانی که نه بتمن بود و نه اونجرز ما با توبی مگوایر و فیلم‌های سام ریمی با این دنیای شگفت انگیز آشنا شدیم. یه زمانی که صدا و سیما برای سانسور زوم میکرد تو تصویر ما شب نوروز میشستیم جلوی تلویزیون و شبکه سه فیلم مرد عنکبوتی تماشا میکردیم :)) روحت شاد استن لی بزرگ و ممنون برای خلق این شخصیت. تو قلبم حتی وقتی 30 ساله بشم باز هم جا داری، از کمیک‌های ترجمه شده و چاپی توسط عصر مصور تا سه‌گانه مرد عنکبوتی و بازی‌های پلی استیشن 2. یاد روزهای خوش گرامی.

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۴

عالی

نمایش اسپویل
۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۵

واقعاااا

نمایش اسپویل